Reklama
Rozwiń
Reklama

Moda na ubieralne gadżety

Amerykanie szaleją za ubieralnymi gadżetami. Zwłaszcza ci między 25 i 44 rokiem życia.Pomógł debiut AppleWatch, ale także rosnąca moda na zdrowy styl życia.

Aktualizacja: 28.10.2015 14:16 Publikacja: 28.10.2015 13:59

Moda na ubieralne gadżety

Foto: Bloomberg

Opaski monitorujące pracę serca, zegarki mierzące tempo biegu czy spalane w trakcie uprawiania sportu kalorie nie nudzą się Amerykanom. Wręcz przeciwnie. Według eMarketera ich sprzedaż ma skoczyć w tym roku prawie o 60 proc., dzięki czemu przynajmniej jeden ubieralny gadżet będzie mieć za oceanem już 39,5 mln ludzi.

W 2019 roku liczba ta podskoczy do 86,7 mln, a to oznacza, że co trzecia osoba będzie nosić na sobie jakiś poręczny sprzęt monitorujący jej aktywność.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama