Reklama
Rozwiń

Moda na ubieralne gadżety

Amerykanie szaleją za ubieralnymi gadżetami. Zwłaszcza ci między 25 i 44 rokiem życia.Pomógł debiut AppleWatch, ale także rosnąca moda na zdrowy styl życia.

Aktualizacja: 28.10.2015 14:16 Publikacja: 28.10.2015 13:59

Moda na ubieralne gadżety

Foto: Bloomberg

Opaski monitorujące pracę serca, zegarki mierzące tempo biegu czy spalane w trakcie uprawiania sportu kalorie nie nudzą się Amerykanom. Wręcz przeciwnie. Według eMarketera ich sprzedaż ma skoczyć w tym roku prawie o 60 proc., dzięki czemu przynajmniej jeden ubieralny gadżet będzie mieć za oceanem już 39,5 mln ludzi.

W 2019 roku liczba ta podskoczy do 86,7 mln, a to oznacza, że co trzecia osoba będzie nosić na sobie jakiś poręczny sprzęt monitorujący jej aktywność.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji