Reklama

Moda na ubieralne gadżety

Amerykanie szaleją za ubieralnymi gadżetami. Zwłaszcza ci między 25 i 44 rokiem życia.Pomógł debiut AppleWatch, ale także rosnąca moda na zdrowy styl życia.

Aktualizacja: 28.10.2015 14:16 Publikacja: 28.10.2015 13:59

Moda na ubieralne gadżety

Foto: Bloomberg

Opaski monitorujące pracę serca, zegarki mierzące tempo biegu czy spalane w trakcie uprawiania sportu kalorie nie nudzą się Amerykanom. Wręcz przeciwnie. Według eMarketera ich sprzedaż ma skoczyć w tym roku prawie o 60 proc., dzięki czemu przynajmniej jeden ubieralny gadżet będzie mieć za oceanem już 39,5 mln ludzi.

W 2019 roku liczba ta podskoczy do 86,7 mln, a to oznacza, że co trzecia osoba będzie nosić na sobie jakiś poręczny sprzęt monitorujący jej aktywność.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama