Moda na ubieralne gadżety

Amerykanie szaleją za ubieralnymi gadżetami. Zwłaszcza ci między 25 i 44 rokiem życia.Pomógł debiut AppleWatch, ale także rosnąca moda na zdrowy styl życia.

Aktualizacja: 28.10.2015 14:16 Publikacja: 28.10.2015 13:59

Moda na ubieralne gadżety

Foto: Bloomberg

Opaski monitorujące pracę serca, zegarki mierzące tempo biegu czy spalane w trakcie uprawiania sportu kalorie nie nudzą się Amerykanom. Wręcz przeciwnie. Według eMarketera ich sprzedaż ma skoczyć w tym roku prawie o 60 proc., dzięki czemu przynajmniej jeden ubieralny gadżet będzie mieć za oceanem już 39,5 mln ludzi.

W 2019 roku liczba ta podskoczy do 86,7 mln, a to oznacza, że co trzecia osoba będzie nosić na sobie jakiś poręczny sprzęt monitorujący jej aktywność.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem