Reklama
Rozwiń

Pani prezes ścisza radio

Publiczne radio traci słuchaczy i wpływy z reklam. Dla wielkich firm zainteresowanych reklamą u publicznych nadawców najważniejsze są dwa wskaźniki: zasięg wraz ze słuchalnością czy też oglądalnością oraz wizerunek nadawcy i profil słuchacza lub widza, czyli wybór grupy docelowej.

Aktualizacja: 07.09.2020 10:47 Publikacja: 06.09.2020 10:45

Pani prezes ścisza radio

Foto: Reporter/Jacek Domiński

W Polskim Radio SA słuchalność, czyli „udział w czasie słuchania” poszczególnych anten, spada systematycznie od lat.

Czytaj także: Zdychająca antena nr 3

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Kraj
Metro nie kursuje od Słodowca do stacji Centrum. „Podejrzenie, że coś się pali”
Kraj
Jedyne Centrum Integracji Cudzoziemców na Mazowszu będzie działało w Warszawie
Kraj
Pociągi wracają na trasę M1 po awarii w metrze warszawskim
Kraj
Tęcza powróci na plac Zbawiciela. Projekt wybrano w Budżecie Obywatelskim przy czwartej próbie
Kraj
„Dwie wieże” jeszcze w grze, choć już bez prokurator Ewy Wrzosek