Reklama

Pani prezes ścisza radio

Publiczne radio traci słuchaczy i wpływy z reklam. Dla wielkich firm zainteresowanych reklamą u publicznych nadawców najważniejsze są dwa wskaźniki: zasięg wraz ze słuchalnością czy też oglądalnością oraz wizerunek nadawcy i profil słuchacza lub widza, czyli wybór grupy docelowej.

Aktualizacja: 07.09.2020 10:47 Publikacja: 06.09.2020 10:45

Pani prezes ścisza radio

Foto: Reporter/Jacek Domiński

W Polskim Radio SA słuchalność, czyli „udział w czasie słuchania” poszczególnych anten, spada systematycznie od lat.

Czytaj także: Zdychająca antena nr 3

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Metamorfoza Warszawy Wschodniej. PKP ogłasza przetarg na 4 mld zł
Kraj
Początek roku szkolnego w Warszawie: Trzy nowe podstawówki, kąciki wyciszenia i 280 tys. uczniów
Materiał Promocyjny
Polska kolej w ofensywie inwestycyjnej dzięki miliardom z KPO
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Kraj
Warszawa-Kraków za 9 zł, nocne kursy do Pragi. Podróż w luksusowych wagonach z rozkładanymi fotelami i darmowym prosecco
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama