Reklama

PO. Każde wiosło w inną stronę

Szef kampanii Platformy musi przekonać wszystkie frakcje, że jedynym celem jest zwycięstwo - twierdzą jego koledzy z partii.

Aktualizacja: 01.07.2015 08:15 Publikacja: 30.06.2015 21:05

Marcin Kierwiński

Marcin Kierwiński

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Choć kampanii przed jesiennymi wyborami parlamentarnymi jeszcze formalnie nie ma, to wyścig między dwiema największymi partiami już się rozpoczął. Początek należał do PiS. Konwencja partii Jarosława Kaczyńskiego przyciągnęła większą uwagę, a start szydłobusa już dwa dni później zaskoczył Platformę.

Partia Ewy Kopacz nie zwlekała z reakcją tak długo jak w kampanii prezydenckiej. Premier wyruszyła w podróż po Polsce, ale – inaczej niż główna konkurentka – pomiędzy miastami przemieszcza się nie autokarem, ale pociągami. – Chodzi o to, by się odróżnić. To coś nowego – tłumaczy nam jeden z posłów Platformy.

Jak wynika z naszych informacji, szybka reakcja to zasługa szefa sztabu Marcina Kierwińskiego. To on odpowiada za organizację całego przedsięwzięcia. – Jest bardzo sprawny, ma duży talent do zarządzania ludźmi i projektami – chwalą go w partii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Kraj
Fuzja trzech partii. Czy warszawska Platforma skonsumuje swoje przystawki?
Kraj
Po co muzeum getta francuski pejzaż? Spór o wylicytowany obraz
Kraj
Siedem zdublowanych połączeń z lotniska w Modlinie. Wrócą bilety lotnicze za złotówkę?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kraj
Z Okęcia do 131 miast. Rusza nowy sezon na lotniskach
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama