Aktualizacja: 20.05.2018 14:57 Publikacja: 19.05.2018 19:35
Foto: Adobe Stock
Po pół roku użytkowania zgłosił sprzedawcy pękniecie jednego z elementów (rury podsiadłowej). Przedsiębiorca pozytywnie rozpatrzył skargę konsumenta wymieniając część na nową. Sytuacja powtórzyła się jeszcze dwukrotnie. Przy trzecim zgłoszeniu przedsiębiorca poinformował konsumenta, że nie posiada już elementu w danym kolorze i może zaproponować inny odcień.
Konsument nie zgodził się na ofertę sprzedawcy, dlatego postanowił odstąpić od umowy. W odpowiedzi niemiecki przedsiębiorca zaproponował zwrot pomniejszony o 20% ceny (3 200 zł), argumentując to kosztami użytkowania roweru przez 1,5 roku. Konsument odrzucił propozycję sprzedawcy i zgłosił sprawę do ECK Polska, które we współpracy z ECK Niemcy pomogło mu uzyskać zwrot pełnej kwoty (15 299 zł)
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas