Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.05.2018 14:57 Publikacja: 19.05.2018 19:35
Foto: Adobe Stock
Po pół roku użytkowania zgłosił sprzedawcy pękniecie jednego z elementów (rury podsiadłowej). Przedsiębiorca pozytywnie rozpatrzył skargę konsumenta wymieniając część na nową. Sytuacja powtórzyła się jeszcze dwukrotnie. Przy trzecim zgłoszeniu przedsiębiorca poinformował konsumenta, że nie posiada już elementu w danym kolorze i może zaproponować inny odcień.
Konsument nie zgodził się na ofertę sprzedawcy, dlatego postanowił odstąpić od umowy. W odpowiedzi niemiecki przedsiębiorca zaproponował zwrot pomniejszony o 20% ceny (3 200 zł), argumentując to kosztami użytkowania roweru przez 1,5 roku. Konsument odrzucił propozycję sprzedawcy i zgłosił sprawę do ECK Polska, które we współpracy z ECK Niemcy pomogło mu uzyskać zwrot pełnej kwoty (15 299 zł)
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas