Reklama
Rozwiń
Reklama

Travelist naruszył prawa konsumentów, teraz przyzna im po 50 zł

Klienci Travelist.pl nie mieli jasności, od kogo kupują noclegi lub inne usługi. Prezes UOKiK zobowiązał spółkę do zmian oraz "zadośćuczynienia" konsumentom, którzy zgłosili reklamację.

Publikacja: 18.06.2024 14:55

Travelist naruszył prawa konsumentów, teraz przyzna im po 50 zł

Foto: Adobe Stock

dgk

To efekt kontroli przestrzegania obowiązującej od półtora roku unijnej dyrektywy Omnibus, która zwiększa ochronę konsumentów w cyfrowym świecie. Dyrektywa  wprowadziła m.in. rozszerzone obowiązki formacyjne platform handlowych. Okazało się, że ze spełnieniem jej wymogów miał kłopot Travelist.pl  — serwis prezentujący najlepsze na rynku oferty turystyczne, umożliwiający  rezerwację noclegów, atrakcji, transportu oraz innych usług i produktów turystycznych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Wiceminister Sławomir Pałka: Masowe blokowanie powołań sędziów jest sprzeczne z prawem
Nieruchomości
Koniec z anonimowym przeglądaniem ksiąg wieczystych. Rykoszetem dostaną notariusze
Prawo drogowe
RPO chce ważnej zmiany dla kierowców przyłapanych przez fotoradar
Sądy i trybunały
Jest decyzja SN ws. sędziego Jakuba Iwańca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Konsumenci
Koniec tanich zakupów z Temu, AliExpress czy Shein
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama