Reklama
Rozwiń
Reklama

Travelist naruszył prawa konsumentów, teraz przyzna im po 50 zł

Klienci Travelist.pl nie mieli jasności, od kogo kupują noclegi lub inne usługi. Prezes UOKiK zobowiązał spółkę do zmian oraz "zadośćuczynienia" konsumentom, którzy zgłosili reklamację.

Publikacja: 18.06.2024 14:55

Travelist naruszył prawa konsumentów, teraz przyzna im po 50 zł

Foto: Adobe Stock

dgk

To efekt kontroli przestrzegania obowiązującej od półtora roku unijnej dyrektywy Omnibus, która zwiększa ochronę konsumentów w cyfrowym świecie. Dyrektywa  wprowadziła m.in. rozszerzone obowiązki formacyjne platform handlowych. Okazało się, że ze spełnieniem jej wymogów miał kłopot Travelist.pl  — serwis prezentujący najlepsze na rynku oferty turystyczne, umożliwiający  rezerwację noclegów, atrakcji, transportu oraz innych usług i produktów turystycznych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i trybunały
Katarzyna Piotrowska: Warto wrócić do prac nad tablicami alimentacyjnymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama