Przeprowadzona przez KRRiT analiza programu Domo+ wyemitowanego 11 stycznia 2015 r. w godz. 7.00 – 20.00 oraz ewidencji audycji wykazała naruszenie art. 16c pkt 1 ustawy o radiofonii i telewizji.
W analizowanych materiałach pojawiły się nieoznaczone w żaden sposób przekazy handlowe, które promowały konkretne produkty i wyczerpywały znamiona ukrytego przekazu handlowego. Oglądający je widz mógł odnieść wrażenie, że przekazy te są informacją o towarach i usługach, przekazywaną przez nadawcę, a nie materiałem promocyjnym.
Przy ocenie zakresu i stopnia szkodliwości naruszenia uwzględniono, że ustawowy zakaz ukrytego przekazu handlowego jest szczególnie istotny ze względu na potrzebę ochrony odbiorców i ich prawa do informacji co do rzeczywistego charakteru przekazu.
Także analiza audycji wyemitowanej 20 stycznia o godz. 21.38 w programie TVP2, wykazała naruszenie art. 16c pkt 1 ustawy o radiofonii i telewizji.
Audycja wyemitowana poza blokiem reklamowym zawierała nieoznaczone jako przekaz handlowy treści o jednoznacznie promocyjnym charakterze, co wprowadzało widzów w błąd.