Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoPRAWIE - Jacek Barszczewski: KNF chce skuteczniej ostrzegać konsumentów przed nieuczciwymi firmami

Chcemy, żeby pierwszym krokiem konsumenta przed powierzeniem swoich pieniędzy jakiejś firmie, było sprawdzenie listy ostrzeżeń publicznych - mówił Jacek Barszczewski z Komisji Nadzoru Finansowego w programie #RZECZoPRAWIE.

Aktualizacja: 26.06.2017 15:01 Publikacja: 26.06.2017 14:01

Jacek Barszczewski

Jacek Barszczewski

Foto: rp.pl

KNF wpisała na listę ostrzeżeń publicznych kolejne trzy firmy. Co musi się stać, by trafić na tę listę? - pytał swego gościa red. Mateusz  Rzemek w studiu tv.rp.pl.

- Wpis na listę oznacza, że KNF złożyła do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez wpisany podmiot. Chodzi o działalność bez wymaganego prawem zezwolenia. Na liście są firmy, które nie zwróciły się do KNF o takie zezwolenie, więc można założyć, że ich działalność jest nastawiona na oszustwo - powiedział Jacek Barszczewski.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama