Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.12.2016 13:36 Publikacja: 30.12.2016 14:37
Katarzyna Chwesiuk
Foto: rp.pl
Czy jeśli jesteśmy niezadowoleni z usługi fryzjerskiej, to możemy prosić o poprawienie fryzury albo o uczesanie jeszcze raz?
Oczywiście. Wszystko zależy od wcześniejszych ustaleń. Umowa wykonania usługi fryzjerskiej to umowa o dzieło, umowa rezultatu. Umawiamy na określony efekt a fryzjer zobowiązuje się go osiągnąć. Żeby żądać poprawy fryzury czy uczesania od początku muszą być spełnione dwie przesłanki. Trzeba ustalić czego oczekujemy i musi wystąpić wada. Wtedy możemy zażądać poprawki od razu albo można wystosować reklamację po wykonaniu usługi. Najlepiej to zrobić pisemnie, zażądać poprawienia usługi albo zwrotu pieniędzy. Trzeba zadbać o dowód złożenia reklamacji. Możemy iść do konkurencji i wykonać taką usługę. Należy pamiętać o rachunku i zażądać od pierwotnego fryzjera, który źle wykonał usługę zwrotu pieniędzy na zasadzie szkody. Naszą szkodą będzie konieczność skorzystania z usług konkurencji.
Każdy z małżonków może wydawać ze wspólnego majątku na swoje potrzeby, byle go nie trwonił – stwierdził Sąd Najw...
Resort infrastruktury przygotował projekt nowelizacji rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych. Co się zmi...
W czerwcu 2025 roku część seniorów otrzyma emeryturę wcześniej niż zwykle. Niektórzy z nich dostaną przelewy z Z...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rząd opublikował projekt deregulacji ustawy emerytalnej, który zmienia zasady wypłaty zasiłku pogrzebowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas