Reklama

E-platformy wygryzają sklepy

Wielu sprzedawców w jednym miejscu to najskuteczniejszy sposób na sukces. Platformy marketplace to już połowa polskiego handlu internetowego, a wciąż pojawiają się nowe możliwości.

Aktualizacja: 14.03.2021 21:19 Publikacja: 14.03.2021 21:00

E-platformy wygryzają sklepy

Foto: Adobe Stock

Udział platform w zakupach szacowany jest na już na ok. 50 proc., a bezpośrednio samych e-sklepów to ok. 40 proc. Ich oferta jest szeroka – od eBay, Zalando po rodzimych sprzedawców, którzy także wpuszczają sprzedawców zewnętrznych na swój serwis.

– Na Empik Marketplace produkty wystawia blisko 2 tys. sprzedawców, ponad trzykrotnie więcej niż rok temu. Naszym celem jest podwojenie tej liczby do końca 2021 r. – mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. e-commerce i zarządzania wartością klienta w Grupie Empik. Na platformie obecne są takie marki jak Tchibo, Intersport, Inglot, Miele, Dr Irena Eris, Lavazza. - Przekroczyliśmy próg 2 mln zamówień na Empik Marketplace. Osiągnięcie pierwszego miliona zajęło nam ponad dwa lata od startu usługi w 2017 r. Na drugi czekaliśmy 9 miesięcy, a trzeciego spodziewamy się w drugiej połowie roku – dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama