Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Są wstępne dane LPP i CCC za pierwszy kwartał ich obrotowego 2021 roku. W obu grupach widać skok przychodów w porównaniu z pierwszymi miesiącami pandemii rok temu.

Aktualizacja: 05.05.2021 06:30 Publikacja: 04.05.2021 19:13

Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

2,3 mld zł skonsolidowanych przychodów odnotowało w okresie luty-kwiecień 2021 r. gdańskie LPP, właściciele marki Reserved, czy Sinsay – poinformował zarząd spółki. To o 95 proc. więcej niż w tym samym okresie 2020 r., gdy wybuchła w Europie pandemia COVID-19.

Na tę kwotę składają się w przeważającej części sklepy stacjonarne, w których obroty urosły o 76 proc. rok do roku (także za sprawą rozwoju sieci: jej metraż był w tym roku większy o 24 proc.) do 1,4 mld zł. W sklepach internetowych klienci LPP zostawili natomiast 900 mln zł, o 134 proc. więcej niż przed rokiem.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Juan Manuel Morales: Nie możemy sami ograniczać wzrostu cen
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Handel
Chińskie cła mocno zabolały Kanadę. Ottawa złożyła skargę do WTO
Handel
Żabka zapowiada wzrost sprzedaży i zysku
Handel
Sieci handlowe dalej na wojnie. Biedronka prowadzi na punkty
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Handel
Donald Trump uderza w Wenezuelę cłami wtórnymi
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście