Reklama

Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Są wstępne dane LPP i CCC za pierwszy kwartał ich obrotowego 2021 roku. W obu grupach widać skok przychodów w porównaniu z pierwszymi miesiącami pandemii rok temu.

Aktualizacja: 05.05.2021 06:30 Publikacja: 04.05.2021 19:13

Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

2,3 mld zł skonsolidowanych przychodów odnotowało w okresie luty-kwiecień 2021 r. gdańskie LPP, właściciele marki Reserved, czy Sinsay – poinformował zarząd spółki. To o 95 proc. więcej niż w tym samym okresie 2020 r., gdy wybuchła w Europie pandemia COVID-19.

Na tę kwotę składają się w przeważającej części sklepy stacjonarne, w których obroty urosły o 76 proc. rok do roku (także za sprawą rozwoju sieci: jej metraż był w tym roku większy o 24 proc.) do 1,4 mld zł. W sklepach internetowych klienci LPP zostawili natomiast 900 mln zł, o 134 proc. więcej niż przed rokiem.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama