Marek Piechocki, prezes LPP: Im trudniej, tym lepiej. Sprawniejsi pokonają trudności

Nie był to łatwy rok – mówi „Rzeczpospolitej” Marek Piechocki, prezes i główny akcjonariusz polskiej grupy sieci sklepów odzieżowych LPP. W przyszłym chce przyspieszyć jej rozwój. Zaleca rozważne podejście do cyfryzacji.

Publikacja: 12.12.2023 03:00

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od mark

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od marki Reserved. Dziś jej rozwój koncentruje się na budowie sieci sklepów Sinsay

Foto: mat. pras.

Chińczycy powiedzieliby, że mamy za sobą cztery ciekawe lata. Pandemia, wojna o Ukrainę, wzrosty cen energii i skokowa inflacja. Pan narzeka?

Zostałem tak wychowany, żeby nie narzekać. Nawet mój ojciec, który ma 88 lat i kłopoty ze zdrowiem, nie narzeka. Wychodzę z założenia, że lepiej skupić się na rzeczach, na które mamy wpływ i próbować je zmieniać.

Pozostało 98% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?