Marek Piechocki, prezes LPP: Im trudniej, tym lepiej. Sprawniejsi pokonają trudności

Nie był to łatwy rok – mówi „Rzeczpospolitej” Marek Piechocki, prezes i główny akcjonariusz polskiej grupy sieci sklepów odzieżowych LPP. W przyszłym chce przyspieszyć jej rozwój. Zaleca rozważne podejście do cyfryzacji.

Publikacja: 12.12.2023 03:00

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od mark

Grupa LPP, którą kieruje Marek Piechocki (nie zgadza się na publikację wizerunku), zaczynała od marki Reserved. Dziś jej rozwój koncentruje się na budowie sieci sklepów Sinsay

Foto: mat. pras.

Chińczycy powiedzieliby, że mamy za sobą cztery ciekawe lata. Pandemia, wojna o Ukrainę, wzrosty cen energii i skokowa inflacja. Pan narzeka?

Zostałem tak wychowany, żeby nie narzekać. Nawet mój ojciec, który ma 88 lat i kłopoty ze zdrowiem, nie narzeka. Wychodzę z założenia, że lepiej skupić się na rzeczach, na które mamy wpływ i próbować je zmieniać.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Z botem na zakupy. To koniec sklepów, jakie znamy?
Handel
Na zakupy z botem i przez TikToka
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie