Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2025 20:32 Publikacja: 18.11.2022 14:49
Foto: Bloomberg
Z badanie powstałego w oparciu o dane firmy kantar jak i z aplikacji BLIX, z ponad 4 mln użytkowników sprawdzających gazetki promocyjne wynika, że ogółem sprzedaż piwa w Polsce spada. Toczy się za to ostra walka o klientów, którą wygrywa Biedronka. W 2022 r. (styczeń-lipiec) miała 41,3 proc. udziału, jeśli chodzi o sieci w których piwo trafia na listy zakupów., co oznacza wynik lepszy o 3,3 pkt. niż w 2021. W przypadku Lidla z 14 proc. spadek wyniósł aż 24 pkt. Z koeli Dino z 17,1 proc. zyskało 12,3 pkt. Kaufland stracił 3,4 pkt i ma 10,4 proc.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas