Lidl stracił najwięcej piwoszy. Konkurencja przejmuje klientów

Siecią, z której piwo najczęściej trafia na listy zakupów jest Biedronka, której pozycja rośnie. Za to najmocniejszy spadek odnotował Lidl.

Publikacja: 18.11.2022 14:49

Lidl stracił najwięcej piwoszy. Konkurencja przejmuje klientów

Foto: Bloomberg

Z badanie powstałego w oparciu o dane firmy kantar jak i z aplikacji BLIX, z ponad 4 mln użytkowników sprawdzających gazetki promocyjne wynika, że ogółem sprzedaż piwa w Polsce spada. Toczy się za to ostra walka o klientów, którą wygrywa Biedronka. W 2022 r. (styczeń-lipiec) miała 41,3 proc. udziału, jeśli chodzi o sieci w których piwo trafia na listy zakupów., co oznacza wynik lepszy o 3,3 pkt. niż w 2021. W przypadku Lidla z 14 proc. spadek wyniósł aż 24 pkt. Z koeli Dino z 17,1 proc. zyskało 12,3 pkt. Kaufland stracił 3,4 pkt i ma 10,4 proc.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody