Reklama
Rozwiń
Reklama

Niskie ceny ponad wszystko. W sieciach trwa boom na outlety

Carrefour zdecydował się na rozbudowę punktów z przecenionymi towarami i już podwoił ich liczbę. W podobne projekty inwestuje również Biedronka.

Publikacja: 23.05.2022 14:30

Niskie ceny ponad wszystko. W sieciach trwa boom na outlety

Foto: materiały prasowe

Outlety to punkty z produktami przemysłowymi w mocno obniżonych cenach – to końcówki serii, pozostałości po wyprzedażach czy serie próbne. Zazwyczaj z takich kategorii, jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Przy tak mocno rosnących cenach cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów, a sieci przyspieszają rozwój takich projektów.

Carrefour w ᠎⁠drugim kwartale br. otworzył już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w całym 2022 r. ponad 120. Strefy outlet działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach. W ramach konceptu dostępne są również superoferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama