Outlety to punkty z produktami przemysłowymi w mocno obniżonych cenach – to końcówki serii, pozostałości po wyprzedażach czy serie próbne. Zazwyczaj z takich kategorii, jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Przy tak mocno rosnących cenach cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów, a sieci przyspieszają rozwój takich projektów.
Carrefour w drugim kwartale br. otworzył już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w całym 2022 r. ponad 120. Strefy outlet działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach. W ramach konceptu dostępne są również superoferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.
– Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach – mówi Paweł Gadawski, dyrektor handlowy produktów non-food w Carrefour Polska. – W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy outlet, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem – dodaje.
Czytaj więcej
Otwarcie sezonu na prace ogrodowe, jak i rosnące ceny materiałów budowlanych zachęcają do zakupów. W efekcie sprzedaż sieci Castorama wzrosła aż ponad 55 proc.
Łącznie w całej Polsce działa już ponad 155 takich stref. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.