Reklama

Niskie ceny ponad wszystko. W sieciach trwa boom na outlety

Carrefour zdecydował się na rozbudowę punktów z przecenionymi towarami i już podwoił ich liczbę. W podobne projekty inwestuje również Biedronka.

Publikacja: 23.05.2022 14:30

Niskie ceny ponad wszystko. W sieciach trwa boom na outlety

Foto: materiały prasowe

Outlety to punkty z produktami przemysłowymi w mocno obniżonych cenach – to końcówki serii, pozostałości po wyprzedażach czy serie próbne. Zazwyczaj z takich kategorii, jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Przy tak mocno rosnących cenach cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów, a sieci przyspieszają rozwój takich projektów.

Carrefour w ᠎⁠drugim kwartale br. otworzył już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w całym 2022 r. ponad 120. Strefy outlet działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach. W ramach konceptu dostępne są również superoferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama