Reklama

Niskie ceny ponad wszystko. W sieciach trwa boom na outlety

Carrefour zdecydował się na rozbudowę punktów z przecenionymi towarami i już podwoił ich liczbę. W podobne projekty inwestuje również Biedronka.

Publikacja: 23.05.2022 14:30

Niskie ceny ponad wszystko. W sieciach trwa boom na outlety

Foto: materiały prasowe

Outlety to punkty z produktami przemysłowymi w mocno obniżonych cenach – to końcówki serii, pozostałości po wyprzedażach czy serie próbne. Zazwyczaj z takich kategorii, jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Przy tak mocno rosnących cenach cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów, a sieci przyspieszają rozwój takich projektów.

Carrefour w ᠎⁠drugim kwartale br. otworzył już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w całym 2022 r. ponad 120. Strefy outlet działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach. W ramach konceptu dostępne są również superoferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama