Reklama

Karin Sköld, prezeska IKEA w Polsce: Nie zapominamy o sklepach

Rozwijamy się w handlu internetowym, rozwinęliśmy usługi zdalnego planowania i sprzedaży. W stacjonarnym kanale również, nadal pracujemy nad nowymi formatami – mówi Karin Sköld, prezeska IKEA Retail w Polsce.

Publikacja: 08.12.2021 21:00

Karin Sköld, prezeska IKEA Retail w Polsce

Karin Sköld, prezeska IKEA Retail w Polsce

Foto: materiały prasowe IKEA

Pandemia uderzyła w handel stacjonarny, ale IKEA ogłosiła dobre wyniki finansowe za ostatni rok. To efekt głównie e-handlu?

Kiedy rozpoczynaliśmy rok finansowy 2021, wiedzieliśmy, że z jednej strony będzie to okres niepewności spowodowanej pandemią COVID-19 i ryzykiem dalszych lockdownów, ale z drugiej strony wierzyliśmy, że będzie to również czas nowych szans i możliwości, które jeszcze bardziej przyspieszą naszą cyfrową transformację.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama