Reklama

Sklepy otwarte, a kupujemy i tak online

We wrześniu udział handlu internetowego wzrósł do 8,4 proc. sprzedaży detalicznej. Realnie jest jeszcze wyższy.

Publikacja: 21.10.2021 12:06

Sklepy otwarte, a kupujemy i tak online

Foto: Adobe Stock

GUS podał właśnie, że we wrześniu w porównaniu z sierpniem br. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących o 5 proc. Oznacza to, że udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej zwiększył się z 7,9 proc. w sierpniu do 8,4 proc. we wrześniu br.

Jak podał GUS wzrost udziału sprzedaży przez internet zaobserwowano w większości grup, przy czym największy wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup 'prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach' (z 19,4 proc. przed miesiącem do 22,5 proc.) oraz 'tekstylia, odzież, obuwie' (odpowiednio z 19 proc. do 21,9 proc.). Niewielki spadek udziału sprzedaży przez internet zaobserwowano w jednostkach z grupy '„meble, rtv, agd' (z 16,3 proc. przed miesiącem do 16,2 proc.) - czytamy w komunikacie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama