Aktualizacja: 06.10.2018 15:04 Publikacja: 06.10.2018 14:21
Foto: Bloomberg
Ostatni aukcja tuńczyka na starym rynku rybnym Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Ostatni aukcja tuńczyka na starym rynku rybnym Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Ostatni aukcja tuńczyka na starym rynku rybnym Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Ostatni aukcja tuńczyka na starym rynku rybnym Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Ostatni aukcja tuńczyka na starym rynku rybnym Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Ostatni aukcja tuńczyka na starym rynku rybnym Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: AFP
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Legandarny targ rybny Tsukiji w Tokio
Foto: Bloomberg
Od najbliższego czwartku wznowi działalność w nowej lokalizacji — Toyoshu nad Zatoką Tokijską. Nowy targ został wybudowany na sztucznej wyspie kosztem 5 mld dolarów. Japończycy już teraz narzekają, że nie będzie tam niepowtarzalnej atmosfery Tsukiji, bo wszystko jest nowe.
Zwiedzanie najsłynniejszego targu świata było zawsze gwarantowanym punktem wycieczek organizowanych przez poważnych touroperatorów. Bilet wstępu nie był tani — 366 złotych za 3,5 godziny, a jeśli w programie znajdowała się jeszcze lekcja przygotowywania sushi, cena rosła do ponad 600 złotych od osoby. Mimo to, kolejki ustawiały się już od 2 nad ranem, bo wiadomo było, że wejść może tam jedynie 120 zwiedzających. O 5 rano trzeba się było zarejestrować w Fish Information Center. Kiedy chętnych było znacznie więcej, rejestracja zaczynała się o 4, a nawet o 3 rano, stąd im kto był wcześniej, tym większe miał szanse na wejście. Największą atrakcją były tam oczywiście słynne aukcje tuńczyków, znacznie bardziej spektakularne, niż zwykłe i pod publiczkę rzucanie łososiami na Pike Market w Seattle.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas