Reklama
Rozwiń
Reklama

Nielsen: Kowalski kupuje na potęgę! Rynek FMCG

Rynek towarów szybkozbywalnych rośnie u nas szybciej niż europejska średnia. Prognozy na kolejne miesiące są tez optymistyczne

Aktualizacja: 07.06.2017 16:14 Publikacja: 07.06.2017 10:36

Nielsen: Kowalski kupuje na potęgę! Rynek FMCG

Foto: 123rf.com

Doskonałe nastawienie do zakupów to choćby efekt rosnącego optymizmu konsumentów. Z badania firmy Nielsen wynika, że od drugiego kwartału 2016 widać stały wzrost ocen tego jak konsumenci są nastawieni do wydawania pieniędzy na rynku FMCG. - W tym samym czasie średnia ocena w Polce jest powyżej poziomu europejskiego, w zasadzie można mówić o powrocie do wskaźników sprzed kryzysu z lat 2007-2009 – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen w Polsce. - Oczywiście w przypadku Polski do realnego kryzysu nie doszło, gospodarka nie zaczęła się kurczyć, ale w głowach konsumentów działo się dużo negatywnych emocji, bano się kryzysu, bezrobocia i w efekcie wstrzymywano wiele zakupów – dodaje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama