Reklama

Nielsen: Kowalski kupuje na potęgę! Rynek FMCG

Rynek towarów szybkozbywalnych rośnie u nas szybciej niż europejska średnia. Prognozy na kolejne miesiące są tez optymistyczne

Aktualizacja: 07.06.2017 16:14 Publikacja: 07.06.2017 10:36

Nielsen: Kowalski kupuje na potęgę! Rynek FMCG

Foto: 123rf.com

Doskonałe nastawienie do zakupów to choćby efekt rosnącego optymizmu konsumentów. Z badania firmy Nielsen wynika, że od drugiego kwartału 2016 widać stały wzrost ocen tego jak konsumenci są nastawieni do wydawania pieniędzy na rynku FMCG. - W tym samym czasie średnia ocena w Polce jest powyżej poziomu europejskiego, w zasadzie można mówić o powrocie do wskaźników sprzed kryzysu z lat 2007-2009 – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen w Polsce. - Oczywiście w przypadku Polski do realnego kryzysu nie doszło, gospodarka nie zaczęła się kurczyć, ale w głowach konsumentów działo się dużo negatywnych emocji, bano się kryzysu, bezrobocia i w efekcie wstrzymywano wiele zakupów – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama