Kim są wasi klienci, co im oferujecie?
Skupiamy się na firmach produkcyjnych i usługowych, ale bez handlu. E-commerce to osobna bajka. Jeżeli chodzi o producentów, mamy wśród klientów producentów stołów bilardowych, ale i europalet. Usługodawcy to: restauracje, hotele, zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, kliniki stomatologiczne...
Co to znaczy, że pomagacie im zdobyć klienta przez internet?
Po pierwsze, dbamy o to, żeby firma była widoczna w internecie, nie tylko w wyszukiwarkach, ale i w katalogach, na mapach, w mediach społecznościowych. Po drugie, strona internetowa. To już nie może być tylko wizytówka firmy, tak jak kiedyś. Ta strona musi być narzędziem sprzedaży. Po trzecie, dostarczamy wszystkich narzędzi kontaktu klienta z firmą - dajemy im wirtualny telefon, LiveChata, integracje z mediami społecznościowymi, tak żeby wszystko było w jednym miejscu. Zawiadomienie o każdym kanale kontaktu przychodzi do klienta przez sms. Dodatkowo tworzymy systemy np. rejestracji wizyt online. Podam przykład zakładu fryzjerskiego - 70 proc. wejść na stronę internetowa jest po godzinach pracy, 30 proc. zakładów fryzjerskich w ciągu dnia w ogóle nie odbiera telefonów od klientów, bo pracownicy strzygą. U nich na stronie musi być prosty przycisk "umów wizytę online", dzięki któremu klient wybiera sobie wolny termin wizyty, który następnie wpada do kalendarza zakładu fryzjerskiego. Zdejmujemy z głów przedsiębiorców problem obecności w internecie. Duże firmy mają od tego pracowników - małe i średnie - nie. Strona internetowa, którą my tworzymy, rozwija się razem z firmą przez cały okres trwania umowy.
Ten rok będzie pierwszym rokiem zysku netto spółki? Ipopema Securities prognozuje, że zarobicie na czysto 5,5 mln zł netto.
Tak, ten rok będzie już na plusie. Ba, nawet już ten miesiąc będzie na plusie. Mamy bardzo policzalny biznes. Do osiągnięcia zysku netto potrzebujemy więcej niż 2 tys. klientów. Poziom ten właśnie przekroczyliśmy. Każdy kolejny tysiąc podmiotów korzystających z naszych usług bezpośrednio przekłada się na wzrost zysku netto.