Reklama
Rozwiń

Oferta Dino zakończona wielkim sukcesem

Popyt na akcje sieci sklepów okazał się na tyle duży, że ostateczna cena w transzy inwestorów instytucjonalnych okazała się wyższa od ceny maksymalnej przewidzianej w prospekcie.

Aktualizacja: 05.04.2017 21:26 Publikacja: 05.04.2017 20:26

Oferta Dino zakończona wielkim sukcesem

Foto: Bloomberg

Dino Polska to sieć sklepów typu proximity (zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania). Sklepy Dino, których pod koniec 2016 r. było 628, zlokalizowane są głównie w południowo-zachodniej Polsce. Plany przedsiębiorstwa zakładają rozwój sieci do 1200 lokali do końca 2020 r., a w dalszej perspektywie nawet do 2500. Obecnie nieco więcej sklepów ma w Polsce Biedronka, zdaniem analityków główny konkurent, który może zagrozić ekspansji polskiej spółki.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Giełda
Sprzyjające otoczenie to było za mało dla GPW
Giełda
Rekord indeksu S&P 500. Pomogło podpisanie umowy USA z Chinami
Giełda
Hossa w 2025 r. nie była im pisana. Giełdowi outsiderzy I półrocza
Giełda
Kapitalna sesja na GPW. WIG20 zyskał ponad 2 proc.
Giełda
Arlen wszedł na giełdę z krótką listą zakupów