Reklama

Oferta Dino zakończona wielkim sukcesem

Popyt na akcje sieci sklepów okazał się na tyle duży, że ostateczna cena w transzy inwestorów instytucjonalnych okazała się wyższa od ceny maksymalnej przewidzianej w prospekcie.

Aktualizacja: 05.04.2017 21:26 Publikacja: 05.04.2017 20:26

Oferta Dino zakończona wielkim sukcesem

Foto: Bloomberg

Dino Polska to sieć sklepów typu proximity (zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania). Sklepy Dino, których pod koniec 2016 r. było 628, zlokalizowane są głównie w południowo-zachodniej Polsce. Plany przedsiębiorstwa zakładają rozwój sieci do 1200 lokali do końca 2020 r., a w dalszej perspektywie nawet do 2500. Obecnie nieco więcej sklepów ma w Polsce Biedronka, zdaniem analityków główny konkurent, który może zagrozić ekspansji polskiej spółki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Giełda
Najgorsza sesja od kwietnia. Największe banki tracą po 10 proc.
Giełda
Dramatyczny poranek piątkowej sesji na GPW. Banki ostro w dół
Giełda
Niedźwiedzie tak łatwo nie odpuszczają
Giełda
Niewiele znacząca porażka byków na GPW
Giełda
Hossa rozgościła się na chińskim rynku akcji
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama