Oferta Dino zakończona wielkim sukcesem

Popyt na akcje sieci sklepów okazał się na tyle duży, że ostateczna cena w transzy inwestorów instytucjonalnych okazała się wyższa od ceny maksymalnej przewidzianej w prospekcie.

Aktualizacja: 05.04.2017 21:26 Publikacja: 05.04.2017 20:26

Oferta Dino zakończona wielkim sukcesem

Foto: Bloomberg

Dino Polska to sieć sklepów typu proximity (zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania). Sklepy Dino, których pod koniec 2016 r. było 628, zlokalizowane są głównie w południowo-zachodniej Polsce. Plany przedsiębiorstwa zakładają rozwój sieci do 1200 lokali do końca 2020 r., a w dalszej perspektywie nawet do 2500. Obecnie nieco więcej sklepów ma w Polsce Biedronka, zdaniem analityków główny konkurent, który może zagrozić ekspansji polskiej spółki.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Giełda
Dzień rekordów na GPW. WIG20 od początku roku zyskał już 30 proc.
Giełda
Na GPW znów wiosna
Giełda
Krajowy rynek w oczekiwaniu na decyzję RPP
Giełda
Ciężki początek sesji nad Wisłą
Giełda
Debiuty lekko odbiły. Ale na optymizm za wcześnie
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem