Aktualizacja: 05.04.2017 21:26 Publikacja: 05.04.2017 20:26
Foto: Bloomberg
Dino Polska to sieć sklepów typu proximity (zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania). Sklepy Dino, których pod koniec 2016 r. było 628, zlokalizowane są głównie w południowo-zachodniej Polsce. Plany przedsiębiorstwa zakładają rozwój sieci do 1200 lokali do końca 2020 r., a w dalszej perspektywie nawet do 2500. Obecnie nieco więcej sklepów ma w Polsce Biedronka, zdaniem analityków główny konkurent, który może zagrozić ekspansji polskiej spółki.
Piątek na GPW stał pod znakiem rekordów. WIG20 ustanowił nowy rekord hossy., WIG, mWIG40 oraz sWIG80 ustanowiły...
WIG, mWIG40 oraz sWIG80 podczas czwartkowej sesji ustanowiły nowe historyczne rekordy. Na plusie, niemal przez c...
Po wczorajszych znacznych spadkach, ale i kontrze pod koniec sesji, w środę główne warszawskie indeksy rosną. Pu...
Choć na większości europejskich rynków jest dziś w miarę spokojnie, to na krajowych inwestorów najwyraźniej padł...
W pierwszym kwartale w Europie przeprowadzono więcej IPO niż rok temu. W statystykach mocno zaznaczyła się polsk...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas