Aktualizacja: 29.01.2017 19:11 Publikacja: 29.01.2017 19:11
Foto: 123RF
Najnowsze dane Urzędu Komunikacji Elektronicznej wskazują, że niemal 62 proc. Polaków korzysta z internetu. Z kolei – jak wynika z raportu firm PayU i ARC, do którego dotarła „Rzeczpospolita" – aż 87 proc. z nich zdarzyło się przynajmniej raz dokonać zakupu w sieci. To oznacza, że nawet 20 mln Polaków to e-konsumenci. Tych faktycznie aktywnych jest jednak zdecydowanie mniej. Badania UKE pokazują, że spośród osób, które regularnie są online (to ponad 78 proc. internautów), wciąż niewiele decyduje się wydawać pieniądze w e-sklepach. Robienie takich zakupów deklaruje ok. 9 proc. respondentów z tej grupy, czyli niewiele ponad 1,5 mln z nas.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Koniec pewnej epoki. W sobotę na corocznym spotkaniu akcjonariuszy Berkshire Hathaway dotychczasowy prezes i głó...
Kontrolowany przez Warrena Buffetta wehikuł finansowy Berkshire Hathaway Inc. opublikował w sobotę wyniki za pie...
26 proc. ocenia ją pozytywnie, a 28 proc. negatywnie. Tylko co piąty deklaruje, że w ostatnich trzech miesiącach...
Norweski narodowy fundusz emerytalny Statens pensjonsfond, nazywany potocznie funduszem naftowym ze względu na g...
Fundusze zdefiniowanej daty PPK w miarę swoich możliwości stabilizowały sytuację na warszawskim rynku, w czasie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas