Reklama

„Furioza. Saga Mad Max” bez sukcesu kasowego

Słaby początek lata, a wielkich blockbusterów, które mogłyby podbić lato, nie widać. W Polsce „Furioza. Saga Mad Max” też nie przyciągnęła widzów.

Publikacja: 30.05.2024 11:30

„Furioza. Saga Mad Max” bez sukcesu kasowego

Foto: Materiały prasowe

Premiera „Furiozy. Sagi Mad Maxa” odbyła się podczas ostatniego festiwalu canneńskiego. W tym samym czasie w wielu krajach film wszedł do kin. Nadzieje producentów i dystrybutorów były ogromne. Wystarczy przypomnieć, że poprzedni tytuł te serii „Mad Max: Na drodze gniewu” kosztował 190 mln, a z samych kin przyniósł 380 mln. „Furioza…” miała mniejszy budżet: 168 mln. dolarów. Producenci i dystrybutorzy liczyli na poważny sukces kasowy. Tak się na razie nie stało. Już pierwszy weekend rozczarował.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Film
„Bugonia”, nowy film Yorgosa Lanthimosa. Na granicy prawdy i chorej wyobraźni
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Film
Agata Turkot o przemocy domowej: Nie zdawałam sobie sprawy, jak olbrzymia jest skala problemu
Film
„Dom dobry". Tragedia przemocy za ścianą
Patronat Rzeczpospolitej
Hollywood w Polsce! Twórcy największych światowych produkcji, m. in. "Mandalorian", "Z Archiwum X" i "Doktor Who" wybiorą Najlepszy Polski Serial Roku 2025!
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Film
Nie żyje Diane Ladd
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama