Piotr Skwieciński pozostaje prezesem PAP

Rada nadzorcza Agencji nie rozpatrywała wczoraj wniosku o jego odwołanie, złożonego przez przewodniczącego rady nadzorczej PAP Jerzego Domańskiego. Mimo że...

Boom na magazyny dla konsumentów

Wartość polskiego rynku magazynów konsumenckich gwałtownie rośnie i wynosi dziś kilkadziesiąt milionów rocznie – szacują spółki specjalizujące się w wydawa...

Cyfrowy Polsat na giełdę

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Cyfrowy Polsat, do której należy największa pod względem liczby abonentów telewizyjna pla...

Powstanie rewolucyjne Polskie Radio Euro

Będzie się zajmować nie tylko sportem, ale także edukacją i publicystyką. Ma być też portalem multimedialnym

Rosną wpływy z reklamy w kinach

70 mln zł zarobiły kina na reklamie w 2007 roku (wliczając bartery i autopromocję).

Polsat24 ruszy w maju

Informacyjny kanał Polsat24 zadebiutuje w maju – podał Presserwis.

KE sprawdzi, czy media publiczne wypełniają misję

Komisja Europejska chce sprawdzić sposób finansowania nadawców publicznych. Rozpoczęła już w tej sprawie konsultacje z krajami członkowskimi.

Gwiazdorski kontrakt Lisa w telewizji publicznej

170 tys. zł miesięcznie przez dwa lata – tyle według „Dziennika” dostanie od TVP Tomasz Lis za prowadzenie raz w tygodniu programu publicystycznego.

Liderzy rynku radiowego rosną w siłę, przejmując lokalne stacje

Eurozet, Multimedia i Grupa Radiowa Time zapowiadają przejęcia kolejnych stacji radiowych. Zanosi się na kolejny rok konsolidacji na rynku.

Słaby rok publicznej Jedynki

Ubiegły rok należał do rozgłośni prywatnych. Krakowskie Radio RMF FM i warszawskie Radio Zet odnotowały największy wzrost udziałów w radiowym rynku w porów...

Reklama
Reklama

Media Regionalne planują przejęcia

Wydającą gazety lokalne i regionalne spółkę Media Regionalne czekają w tym roku spore zmiany. Firma chce przejąć kilka tytułów regionalnych i wypuścić nowe...

Kiedy ustawa o cyfryzacji nadawania telewizyjnego?

W kancelarii premiera trwa weryfikacja Międzyresortowego Zespołu do Spraw Wprowadzenia Telewizji i Radiofonii Cyfrowej w Polsce. Dopóki procedura się nie z...

Wydawcy szukają nisz na rynku prasowym

Rok pełen debiutów. Rosnące wydatki na reklamę zachęcają wydawców do inwestowania w nowe tytuły. Analitycy szacują, że wpływy gazet i magazynów z reklam si...

Akcje wydawnictw dla PW Rz

Resort skarbu rozważa dokapitalizowanie Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita akcjami innych wydawnictw, zanim rozpocznie jego prywatyzację.

NetPress uruchomi nową platformę handlu e-prasą i e-bookami

W czwartek wystartuje w Internecie platforma Nexto.pl, z ofertą 750 tytułów czasopism i książek w wersji elektronicznej oraz siecią ponad 3 tys. partnerów....

Rośnie sprzedaż „Rz”, gorszy wynik „Dziennika”

„Rz” była jedynym dziennikiem z grupy największych ogólnopolskich gazet, który w listopadzie poprawił sprzedaż w porównaniu z tym samym okresem poprzednieg...

Presspublica ma nowy zarząd i radę

Nowy zarząd kieruje spółką wydającą "Rzeczpospolitą", "Parkiet" i "Życie Warszawy". Dziś udziałowcy Presspubliki – brytyjski fundusz inwestycyjny Mecom ora...

Spór o media publiczne

Jan Polkowski zarzuca mi wielokrotne mijanie się z prawdą. A jaka jest prawda? – pisze Jakub Bierzyński, prezes OmniCom Group

Telewizyjna reklama staje się coraz droższa

Będzie drożej – z tym muszą się liczyć ci, którzy w tym roku będą promować się w telewizji. Podwyżki cen już zapowiedziały największe stacje. W 2008 roku b...

Reklama
Reklama