Ukryta reklama dzieli media

Rusza debata o legalizacji takiej formy promocji. Wydawcy obawiają się, że skorzysta na tym tylko telewizja

Internet goni telewizję

Wydatki na reklamę w sieci już w tym roku mogą przekroczyć miliard złotych. Na taką gotówkę nie mogą liczyć gazety, outdoor czy radio. Więcej wyda się tylk...

Solorz przejmuje Sferię

Zygmunt Solorz-Żak dostał zgodę od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad spółką Sferia

Abonentów sieci HSPA przybywa po 4 mln miesięcznie

Liczba abonentów usług szybkiej transmisji danych w sieciach komórkowych przekroczyła na całym świecie 50 mln. Do końca roku wzrośnie do ok. 66 mln – podał...

Szefowa UKE podała terminarz cyfryzacji

Pierwszy zestaw cyfrowych kanałów – w grudniu. Oferta drugiego multipleksu znana będzie w połowie przyszłego roku

PayPal dostępny dla każdego

By korzystać z systemu płatności internetowych PayPal, nie trzeba już mieć karty kredytowej. Ta zmiana może ułatwić serwisowi eBay zdobywanie rynku

Europejczycy kupują w sieci

Mieszkańcy zachodniej części kontynentu w tym roku na zakupy w Internecie wydadzą 86,9 mld euro. W kolejnych latach wydatki dalej będą rosnąć – prognozuje...

Polskie spółki medialne rosną na Ukrainie

Agora i Broker stawiają kolejne kroki na ukraińskim rynku mediowym. Przedsiębiorców przyciąga tam m.in. szybko rosnące wydatki na reklamę.

Wydawcy przeciwko Yahoo! i Google

Wydawcy prasy zaapelowali do urzędów antymonopolowych w Europie, USA i Kanadzie o zablokowanie reklamowego porozumienia między Google i Yahoo!

Reklama
Reklama

Udział Ruchu w rynku spada, zyskuje Kolporter

Ruch zaczyna zwolnienia w przyszłym tygodniu. Restrukturyzacja może pomóc w rywalizacji z Kolporterem

Polskie IT mało atrakcyjne

Pogorszyła się konkurencyjność naszej branży nowoczesnych technologii. Według Economist Intelligence Unit firmom technologicznym łatwiej niż w Polsce jest...

Netia przejęła Tele2

Netia sfinalizowała transakcje nabycia 100 proc. udziałów w spółce Tele2 Polska

Amerykańskie filmy coraz częściej promowane są w sieci

Studia filmowe w USA coraz większy nacisk kładą na reklamę w Internecie. W rezultacie reklamy kinowych superprodukcji w sieci są coraz bardziej wyrafinowan...

Agencje – piractwo – demokracja

Ważne, by prawo zaczęło wreszcie umożliwiać wytwórcom informacji realną obronę przed informacyjnym piractwem – pisze Piotr Skwieciński, prezes Polskiej Age...

Google na ławie oskarżonych

Błąd na stronie Google news wywołał panikę inwestorów. Serwis zamieścił starą informację, która pogrążyła akcje United Airlines. Finał sprawy w sądzie

Kto naciska na dziennikarzy?

Do tej pory to polityka była największym zagrożeniem dla niezależności mediów. Teraz coraz częściej zagrożeniem takim zaczyna być biznes

Cyberprzestępcy celują w firmy

Rynek złośliwego oprogramowania jest wart ponad 100 mld dol. Korzystanie z usług hakerów stało się elementem walki pomiędzy biznesowymi rywalami

Historia sprzed 6 lat pogrążyła akcje United Airlines

Kurs akcji UAL spadł w ciągu kilku minut o trzy czwarte, gdy na stronie internetowej lokalnej gazety z Florydy przypadkiem pojawił się artykuł z 2002 r. op...

Towar można zwrócić w ciągu dziesięciu dni

Rzecz kupioną przez Internet można oddać bez podawania przyczyny. Każdy, kto zapłacił kartą, w razie kłopotów z e-sklepem powinien się domagać pomocy ze st...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama