Ukryta reklama dzieli media
Rusza debata o legalizacji takiej formy promocji. Wydawcy obawiają się, że skorzysta na tym tylko telewizja
Internet goni telewizję
Wydatki na reklamę w sieci już w tym roku mogą przekroczyć miliard złotych. Na taką gotówkę nie mogą liczyć gazety, outdoor czy radio. Więcej wyda się tylk...
Solorz przejmuje Sferię
Zygmunt Solorz-Żak dostał zgodę od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad spółką Sferia
PayPal dostępny dla każdego
By korzystać z systemu płatności internetowych PayPal, nie trzeba już mieć karty kredytowej. Ta zmiana może ułatwić serwisowi eBay zdobywanie rynku
Europejczycy kupują w sieci
Mieszkańcy zachodniej części kontynentu w tym roku na zakupy w Internecie wydadzą 86,9 mld euro. W kolejnych latach wydatki dalej będą rosnąć – prognozuje...
Wydawcy przeciwko Yahoo! i Google
Wydawcy prasy zaapelowali do urzędów antymonopolowych w Europie, USA i Kanadzie o zablokowanie reklamowego porozumienia między Google i Yahoo!