W styczniu liderem rynku była TV Biznes z 615 tysiącami. To już 0,06 proc. całej widowni – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN CNBC Biznes oglądało w zeszłym miesiącu 502 tysiące osób (udział w rynku - 0,04 proc.).
Aktualizacja: 05.02.2009 10:21 Publikacja: 05.02.2009 10:21
W styczniu liderem rynku była TV Biznes z 615 tysiącami. To już 0,06 proc. całej widowni – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN CNBC Biznes oglądało w zeszłym miesiącu 502 tysiące osób (udział w rynku - 0,04 proc.).
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: mediarun.pl
W styczniu liderem rynku była TV Biznes z 615 tysiącami. To już 0,06 proc. całej widowni – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN CNBC Biznes oglądało w zeszłym miesiącu 502 tysiące osób (udział w rynku - 0,04 proc.).
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas