W styczniu liderem rynku była TV Biznes z 615 tysiącami. To już 0,06 proc. całej widowni – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN CNBC Biznes oglądało w zeszłym miesiącu 502 tysiące osób (udział w rynku - 0,04 proc.).
Aktualizacja: 05.02.2009 10:21 Publikacja: 05.02.2009 10:21
W styczniu liderem rynku była TV Biznes z 615 tysiącami. To już 0,06 proc. całej widowni – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN CNBC Biznes oglądało w zeszłym miesiącu 502 tysiące osób (udział w rynku - 0,04 proc.).
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: mediarun.pl
W styczniu liderem rynku była TV Biznes z 615 tysiącami. To już 0,06 proc. całej widowni – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN CNBC Biznes oglądało w zeszłym miesiącu 502 tysiące osób (udział w rynku - 0,04 proc.).
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas