Domowe kino z Internetu

Serwisy internetowe oferujące filmy na życzenie szybko zyskują użytkowników. Na razie nie mogą równać się z tradycyjnymi wypożyczalniami wideo, ale dystryb...

"Puls Biznesu" zwalnia kolejne 20 osób i wymienia naczelnego

Zarząd Bonnier Business zdecydował o dużej redukcji zatrudnienia w "Pulsie Biznesu". Według informacji "Presserwisu" ze stanowiska zrezygnował redaktor nac...

Reklama kinowa będzie się miała gorzej

W tym roku wydatki na reklamę na srebrnym ekranie urosną już tylko o 2 proc. i wyniosą 109 mln zł – szacuje dom mediowy ZenithOptimedia

„Polska” mniejsza o połowę, wydawca zamyka tytuły

Polskapresse zapowiada restrukturyzację i zwolnienia. W marcu z rynku zniknie dziewięć gazet regionalnych i mazowieckie tygodniki „Nasze Miasto”

T-Mobile nie wyklucza przejęć w Polsce

To zły moment na zmianę nazwy sieci ERA na T-Mobile – mówi prezes koncernu T-Mobile Hamid Akhavan. Ale los polskiej marki jest przesądzony

Bój o igrzyska czas zacząć

Polsat i TVP będą walczyć o prawa do igrzysk. MKOl uwolnił rynek praw do transmisji olimpiad. Nie musi ich już pokazywać wyłącznie publiczna telewizja

Społecznościom w sieci będzie przybywać członków

Internetowe serwisy społecznościowe będą odporne na kryzys ekonomiczny, przynajmniej pod względem dynamiki przyrostu liczby użytkowników – wynika z prognoz...

Będziemy bardziej agresywni

- Nie jestem przekonany do łączenia usług telefonii komórkowej ze sprzedażą telewizji satelitarnej. Natomiast oferowanie dostępu do Internetu na pewno było...

Canal+ Cyfrowy chce nadawać na multipleksach

Właściciel Cyfry+ i takich kanałów, jak Planete czy Canal+, chce stworzyć kanały na potrzeby cyfrowej telewizji naziemnej i w przyszłości zwiększać przycho...

Słaby koniec roku Agory

Pomimo straty wydawca „Gazety Wyborczej” nie rezygnuje z przejmowania innych firm medialnych

Reklama
Reklama

Strata Agory dużo wyższa od oczekiwań

Agora miała w ostatnim kwartale stratę 30,7 mln zł wobec 26,4 mln zł zysku rok wcześniej. Spółka mimo to przygląda się możliwościom akwizycji

W 2009 r. polski rynek reklamy czeka stagnacja

Według firmy ZenithOptimedia Group Polska (ZOG) tegoroczne wydatki na reklamę w Polsce zwiększą się w porównaniu z 2008 r. zaledwie o 0,2 proc. (w ubiegłym...

Maleje sprzedaż tygodników opinii

W 2008 r. spadkom oparły się tylko „Tygodnik Powszechny” i publikujący głównie przedruki „Tygodnik Angora”

Jedna ładowarka do wszystkiego

Komórkowy internet przyspieszy. Operatorzy planują rozbudowę sieci. Dzięki nowej technologii LTE posiadacze telefonów komórkowych będą mogli surfować po si...

Udziałowcy walczą o Superstację

Prezes Superstacji wniósł o upadłość spółki z możliwością zawarcia układu. Jak tłumaczy, ma to podtrzymać funkcjonowanie spółki i umożliwić jej szukanie no...

Niewielki wzrost wydatków na reklamę w mediach

Rynek reklamowy wzrośnie najwyżej o 3 proc. A to i tak optymistyczne założenie w porównaniu z innymi prognozami

Pół miliarda widzów telewizji w komórkach w 2013 roku

Ponad 500 mln osób na całym świecie będzie w 2013 roku oglądać telewizję przez telefon komórkowy – przewiduje firma badawcza ABI Reseach

Canal Plus skarży się na Orange

Canal Plus i SFR oskarżyły France Telecom, właściciela sieci Orange, o naruszanie zasad wolnej konkurencji na francuskim rynku telewizyjnym

Komórki i Internet w jednym

Cyfrowy polsat chce poszerzać swoją ofertę. Im więcej nowych usług, tym łatwiej utrzymać klientów – zakłada spółka

Jesteśmy gotowi na wojnę cenową

- Jestem optymistą, bo płatna telewizja jest dość odporna na zawirowania gospodarcze - mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu

Reklama
Reklama