Jeśli nie ma cię w sieci, nie ma cię wcale

Matias Palm-Jensen, założyciel szwedzkiej agencji reklamowej Farfar

Wydawcy walczą o swoje prawa

Nowelizacja prawa autorskiego. Zmiany miałyby zakończyć bezpłatne szerokie wykorzystywanie materiałów z ich gazet, m.in. w Internecie – dowiedziała się „Rz”

Przepisy chronią, tylko trzeba je znać

Michał Błeszyński, radca prawny specjalizujący się w prawie autorskim

Okradanie twórców może słono kosztować

Wiele osób kopiujących cudze teksty na swe strony internetowe nie zdaje sobie sprawy, że grozi to nawet więzieniem

Kampania przed wyborami do PE wesprze outdoor

Majowe wydatki na kampanie reklamowe poprzedzające wybory do Parlamentu Europejskiego mogą być jednym z czynników, dzięki którym wpływy firm zajmujących si...

Netia zwolni 130 osób

Operator telekomunikacyjny Netia SA zamierza zwolnić w tym roku 130 spośród z 1495 zatrudnionych osób. Pracownicy wypowiedzenia otrzymają do końca maja

Megaszybki Internet wchodzi na rynek

Dostawcy Internetu stają do wyścigu na prędkość przesyłu danych. UPC Polska zalicytowało 30 Mb/s. TP SA ma odpowiedzieć jeszcze w tym roku

Kryzys sprzyja e-piratom

Globalny kryzys sprzyja rozwojowi piractwa internetowego. Przyczyniają się do tego firmy, które szukając oszczędności, tną koszty licencji na oprogramowanie.

Internet wciąż się rozwija

W połowie roku liczba abonentów szerokopasmowych łączy internetowych przekroczy 6 mln – szacuje Urząd Komunikacji Elektronicznej

Z Almy do Vistuli

Prezes i główny udziałowiec Alma Market. Poza stworzeniem sieci delikatesów wprowadził też do Polski znane marki odzieżowe, jak Ermenegildo Zegna, Burberry...

Reklama
Reklama

E-faktury drogą do oszczędności

Coraz więcej przedsiębiorstw przesyła faktury pocztą internetową. W przypadku największych firm dzięki takiej decyzji można oszczędzić nawet miliony złotyc...

Gazety to luksus tańszy od kawy

- Generalnie newsy najpierw powinny pojawiać się na stronach internetowych gazet, niezależnie od ich edycji papierowych. To Internet jest medium najbardzie...

Płatna przyszłość gazet w sieci

Kryzys może przełamać obawy wydawców przed pobieraniem opłat za artykuły w Internecie – uważają eksperci

Światowy rynek reklamy ma się gorzej

Wydatki reklamowe spadną w tym roku prawie o 7 proc. A w naszej części Europy rynek skurczy się nawet o 13 proc.

Firmy chętniej płacą tantiemy za muzykę

Za publiczne odtwarzanie muzyki Związkowi Producentów Audio Video płaci dziś pięć razy więcej firm niż cztery lata temu

Pod nową banderą

Stawia na globalną markę Orange. Zmiana marki ma poprawić rynkową sytuację spółki, którą kieruje od ponad dwóch lat. Liberalizacja rynku kosztowała TP już...

Pierwsze złe prognozy dla reklamy w Internecie w USA

Choć większość ekspertów za oceanem wciąż przewiduje, że kryzys nie dotknie mocno reklamy w sieci, pojawiają się już pierwsze niekorzystne przewidywania.

Telefon stacjonarny znowu tańszy od komórkowego

Ceny połączeń z tradycyjnych telefonów na komórki spadły przez ostatnie trzy lata 2,5-krotnie

Spowolnienie omija kina

Polacy nie oszczędzają na oglądaniu filmów. W pierwszym kwartale tego roku odwiedzali kina częściej niż przed rokiem, dzięki czemu wpływy z biletów sięgnęł...

Marka Neostrada zniknie z polskiego rynku

Zarząd TP zdecydował o likwidacji wartej ponad 500 mln zł internetowej marki – dowiedziała się „Rzeczpospolita”

Reklama
Reklama