Pierwsze złe prognozy dla reklamy w Internecie w USA

Choć większość ekspertów za oceanem wciąż przewiduje, że kryzys nie dotknie mocno reklamy w sieci, pojawiają się już pierwsze niekorzystne przewidywania.

Telefon stacjonarny znowu tańszy od komórkowego

Ceny połączeń z tradycyjnych telefonów na komórki spadły przez ostatnie trzy lata 2,5-krotnie

Spowolnienie omija kina

Polacy nie oszczędzają na oglądaniu filmów. W pierwszym kwartale tego roku odwiedzali kina częściej niż przed rokiem, dzięki czemu wpływy z biletów sięgnęł...

Marka Neostrada zniknie z polskiego rynku

Zarząd TP zdecydował o likwidacji wartej ponad 500 mln zł internetowej marki – dowiedziała się „Rzeczpospolita”

Mariaż radia z obrazem

Nawet kilkanaście ogólnopolskich stacji radiowych może pojawić się w eterze. Za kilka tygodni ruszą testy cyfrowego radia, które w przyszłości to umożliwi...

Public relations na zakręcie

Gospodarcze spowolnienie, które już przekłada się na spadek wydatków na reklamę, osłabi także polski rynek public relations - uważa agencja Liberty Group

Cyfrowa telewizja za 400 mln zł

Cztery firmy są zainteresowane obsługą techniczną cyfrowej telewizji – dowiedziała się „Rz”. Koszt infrastrukturalny projektu może sięgnąć 400 mln zł

Wyborcza podrożeje

Koncern mediowy Agora chce od piątku podnieść cenę Gazety Wyborczej z 1,8 złotego do 2 złotych. Wydania piątkowe i sobotnie podrożeją do 2,50 złotego

Jak reklamować się w czasie kryzysu

Nie warto rezygnować z reklamy lub promować tylko niskie ceny. Kryzys i mniejsze wydatki klientów to dla speców od reklamy test na kreatywność

Gadu-Gadu.pl stało się portalem

Lider rynku komunikatorów Rzuca wyzwanie m.in. Gazecie.pl

Gdy gospodarka spowalnia firmy tną wydatki na reklamę

Kiedy popyt na reklamy spada, oznacza to, że można się promować taniej

Nadawcy chcą cyfryzować radio

Więcej ogólnopolskich stacji. W KRRiT i UKE trwają ustalenia, jak ma w Polsce wyglądać cyfrowe radio naziemne

Spadła sprzedaż wszystkich głównych gazet ogólnopolskich

W lutym najwyższą sprzedaż miał tabloidowy "Fakt", który codziennie sprzedawał średnio 500,1 tys. egz. (spadek o 4,3 proc.) - wynika z danych ZKDP pokazują...

Trwa zamieszanie wokół PW Rzeczpospolita

W ciągu czterech dni w prywatyzowanej spółce odwołano czterech członków rady nadzorczej

Albo on line, albo cięcia

W USA coraz mniej dzienników ukazuje się na papierze. Do sieci trafia coraz większa część budżetów reklamodawców

Linia kredytowa Banku Pekao dla Agory skurczyła się o dwie trzecie

Zamiast 640 mln zł wydawca „Gazety Wyborczej” może pożyczyć od Pekao SA tylko 200 mln zł

TP bez pomysłu na wp.pl

Portal nie może znaleźć miejsca w telekomunikacyjnej grupie. Zarząd TP twardo jednak utrzymuje, że ciągle potrzebuje internetowej spółki

Telewizja z Internetem nie daje ulgi podatkowej

Klienci Telekomunikacji Polskiej nie mogą odliczyć od dochodów wydatków na dostęp do sieci

Rynek reklamy pod kreską

Ten rok będzie dla branży stracony, a następny tylko trochę lepszy. ZenithOptimedia obniżył prognozy dla rynku reklamy – w 2009 r. skurczy się on o 0,7 proc.

Coraz mniej pieniędzy z abonamentu

Wpływy z opłaty skurczyły się w ubiegłym roku o 18 procent