Rynek reklamy dobije do 0,6 bln dol. w 2015 roku

Na promowanie się na całym świecie firmy wydadzą w przyszłym roku już 529,5 miliardów dolarów - spodziewa się eMarketer

Wydawcy na cyfrowym kursie

Rosną wpływy z elektronicznych wydań, więc wydawcy chcą uwzględniać w danych o sprzedaży m.in. wersje na iPada

Premiera Bitwy Warszawskiej 26 września

Zakończył się montaż zdjęć do pierwszej polskiej produkcji filmowej, zrealizowanej w technologii 3D – poinformowali dziś twórcy i producenci „Bitwy Warszaw...

Biliony dolarów na rozrywkę

Na media i rozrywkę za cztery lata świat wyda prawie 2 biliony dolarów – przewidują eksperci

PwC prognozuje rynek rozrywki

1,9 bln dol. - tyle świat wyda na reklamę i rozrywkę w 2015 roku - przewiduje w swoim corocznym raporcie z prognozami dla tych rynków PricewaterhouseCooper...

Mija moda na Facebooka w bogatych krajach

W maju serwis na rozwiniętych rynkach stracił kilka milionów użytkowników. Jego popularność rośnie jednak w krajach wschodzących

Business Centre Club ma pomóc ściągać abonament radiowo-telewizyjny

Organizacje zrzeszające przedsiębiorstwa podpisały z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji dżentelmeńskie umowy i zapowiedziały, że będą nawoływać swoich czł...

Ustawa cyfryzacyjna przeszła przez Senat

Do Sejmu dokument wraca z 11 poprawkami, wszystko wskazuje, że w tym roku będziemy mieli dokument regulujący wprowadzenie w Polsce cyfrowej telewizji nazie...

Słaby rok lidera radiowego rynku

Lider radiowego rynku - krakowska rozgłośnia RMF FM - znów odnotował spadek słuchalności. Powody do radości ma za to po raz kolejny Program III Polskiego R...

Amerykanie wciąż najchętniej oglądają filmy w telewizji

Mimo, że mówi się dużo o odpływie widzów do Internetu, aż 93 proc. dorosłych Amerykanów wciąż deklaruje, że ogląda materiały wideo w telewizorze

Facebook pod lupą

Społecznościowy gigant znowu wpadł w konflikt z Europejskim Inspektorem Ochrony Danych. Jego wątpliwości wzbudziła opcja tworzenia podpisów do zdjęć

TVN i TP SA z poszerzoną umową

Firmy poszerzyły zawartą w październiku umowę o współpracy w zakresie wspólnych pakietów telekomunikacyjno-telewizyjnych

Qualcomm obiecuje szybsze procesory do komórek

Producent mikroprocesorów zapowiada rewolucję w komórkach, które będą szybsze niż komputery. Tymczasem sprzedaż tych ostatnich rośnie bardzo wolno

Młodzi akceptują reklamę interentową

Aż 43 proc. młodych internautów klika w reklamy w sieci. Duża część robi tak, bo jest zainteresowana ofertą

Nowe wymogi dla sklepów internetowych

Podczas dzisiejszych obrad Rada Ministrów przyjęła założenia do projektu ustawy o zmianie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

Awaria Skype’a

Na forach internetowych i na Twitterze użytkownicy z całego świata zgłaszają problemy z popularnym komunikatorem internetowym

Rozrywka przynosi telewizjom miliony

Finałowe odcinki rozrywkowych widowisk znów oglądały miliony telewidzów. Także w milionach swoje zyski z reklam liczą stacje i już planują kolejne edycje p...

Wiecej za abonament od przyszłego roku

Za miesiąc korzystania z radia w 2012 roku trzeba będzie zapłacić w ramach abonamentu radiowo-telewizyjnego 5,50 zł (obecnie: 5,35 zł), a radiowego i telew...

Rynek reklamy telewizyjnej na świecie wzrośnie w tym roku

Na świecie globalne wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosną w tym roku do 149 mld dolarów. To o 3,8 proc. więcej niż rok wcześniej