Liderem rynku pozostaje "Fakt". W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem dziennika (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 409 947 egz., co oznacza spadek o 3,94 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.

Na miejscu drugim uplasowała się „Gazeta Wyborcza" (Agora) z wynikiem wynoszącym 253 564 egz., po spadku o 12,36 proc. Trzecią lokatę zajął „Super Express" (Murator) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 169 140 egz., czyli mniejszą o 2,46 proc. niż rok wcześniej.

Tuż za podium pozostaje „Rzeczpospolita" (Presspublica), której sprzedaż ogółem zmniejszyła się w lipcu br. o 12,49 proc. i wyniosła 90 525 egz.

"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) zajmuje pozycję piątą. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,33 proc. do 71 942 egz.

Spadki sprzedaży zanotowały też tytuły biznesowe: "Puls Biznesu" oraz "Parkiet".