Nie będzie fuzji reklamowej Omnicom – Publicis

To miała być megafuzja na globalnym rynku reklamowym. Do połączenia jednak nie dojdzie. Zarówno nowojorska Omnicom Group, jak i paryska Publicis Groupe zre...

Alibaba i konsekwencje

Wielkie IPO chińskiej firmy zbliża się coraz większymi krokami. Co przyniesie Alibaba – zyski czy strach?

Rosną obroty sklepu internetowego Zalando

Największy w europie internetowy sprzedawca ubrań jednak nie wybiera się na giełdę, choć może pochwalić się doskonałymi wynikami

Grand Prix konkursu KTR dla KUlturyzatora Frugo

Kulturyzator Frugo otrzymał Grand Prix w konkursie na najciekawszą pod względem kreatywnym kampanię reklamową w kraju.

Wydawcy czekają na zmiany w prawie

Kradzież treści oraz wyższa stawka podatku VAT na wydania elektroniczne niż papierowe to główne przeszkody rozwoju wydawnictw w segmencie cyfrowym.

Pierwsze wyniki oglądalności Fokus TV

W pierwszym tygodniu nadawania kanał społeczno-edukacyjny Fokus TV nadający m.in. w ramach naziemnej telewizji cyfrowej oglądało średnio codziennie 2,5 mln...

Zamiast zysków rozbójnicy?

Chiński gigant e-handlu złożył dokumenty wymagane do zadebiutowania na amerykańskiej giełdzie. Jednak największe IPO w branży IT może przynieść poważne nie...

NBC Universal płaci ogromną sumę za prawa do olimpiady

Tyle amerykański właściciel m.in. telewizji NBC Sports zapłacił za prawa, które dostanie aż do 2032 roku.

Najbardziej innowacyjne polskie kampanie reklamowe

Kampanie „Mocno Pomocni Agencji PZU" oraz „Bardzo Dobre Maniery" zorganizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża dostały Grand Prix w konkursie Innovation Aw...

Nielsen: Amerykanie oglądają coraz mniej stacji

Z badania Nielsena wynika, że mimo iż do amerykańskich domów nigdy nie docierało więcej stacji niż obecnie (średnio wypada po 189 na dom), liczba tych rzec...

YouTube produkuje... talent show

Gwiazdy najlepiej oglądanych na portalu kanałów wideo wybiorą w castingu internautę, którego pomysł na kanał wideo na YouTube wyda im się najbardziej obiec...

Abonament nielegalny tam, gdzie są „białe plamy”?

Tak uważa ośrodek analityczny Instytut Jagielloński. Według jego ekspertów ci z widzów, którzy mieszkają na obszarach, gdzie występują tzw. białe plamy w n...

Dwie chińskie firmy w światowej czołówce mediowych potentatów

Chińska telewizja publiczna CCTV oraz wyszukiwarka Baidu po raz pierwszy weszły do zestawienia największych 30 koncernów mediowych świata. Stawkę otwiera G...

Sprzedaż gazet w marcu

O prawie jedną czwarta wzrosła w I kwartale sprzedaż elektronicznych wydań czterech największych polskich gazet – wynika z nowych danych

Rainbow Tours: U nas prawdziwa egzotyka

Wystartowała kampania Rainbow Tours "Prawdziwa egzotyka". "Jej celem jest pokazanie, na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda" - przekonuje biuro podróży

Polskie produkcje podbiły wyniki kin

Film „Jack Strong" oraz dwa inne rodzime tytuły, a także opowieść o Wall Street?sprawiły, że kina miały zaskakująco mocne pierwsze trzy miesiące tego roku.

Adam Brodziak odchodzi z Polsatu

Wieloletni dyrektor techniczny Telewizji Polsat po 45 latach pracy w branży mediowej przechodzi na emeryturę

Wyniki ATM Rozrywka TV

W 2013 roku przychody kanału były prawie trzykrotnie wyższe niż w 2012 i wynosiły prawie 18 mln zł. To już prawie 15 proc. przychodów całej ATM Grupy

Słabnie tabletowy rynek

W I kwartale na świecie sprzedało się ich 50,4 mln, czyli już tylko o 3,9 proc. więcej niż przed rokiem i o ponad jedną trzecią mniej niż kwartał wcześniej.

Murdoch inwestuje w romanse

Należące do potentata mediowego Ruperta Murdocha firma News Corporation kupiła za 415 mln dol. od Torstar kanadyjskie wydawnictwo Harlequin