Tworzymy nowe zwierzę rynkowe

Gdy spotykamy się z analitykami, często mówią, że trudno im naszą nową grupę wycenić. 20 lat temu rynek też nie wiedział, jak wyceniać dotcomy – mówi „Rzec...

Plaga wyłudzeń z sieci

Pieniędze są wyłudzane pod pretekstem walki o prawa konsumentów.

Koniec odtwarzaczy mp3

Gadżety bardzo szybko wychodzą z mody i znikają ze sklepów. To samo czeka DVD i aparaty fotograficzne.

Apple inwestuje w Europie

Amerykański koncern Apple poinformował, że zainwestuje w dwa nowoczesne centra danych w Europie 1,7 mld euro.

Zwycięzcy oscarowej gali mogą liczyć na duże pieniądze

Wygranie Oscara lub nominacja do nagrody hollywoodzkiej Akademii Filmowej to nie tylko prestiż, ale także konkretne pieniądze.

TVP pozwała Polski Związek Piłki Siatkowej

Chodzi o prawa telewizyjne do wybranych rozgrywek siatkarskich, które kupiła od PZPS Telewizja Polsat.

Agora z wynikami lepszymi od oczekiwań prognozuje niski wzrost rynku reklamy

Mediowa grupa podała lepsze od spodziewanych przez rynek wyniki finansowe za IV kwartał. Według jej szacunków firmy wydadzą w tym roku na reklamę tylko 2-4...

TV Puls inwestuje w ramówkę

Rosną wydatki na nowe programy w TV Puls, właściciel nie wyklucza wejścia na giełdę.

Polsat stawia na skoki do wody

Polsat wiosną oprócz sprawdzonych formatów rozrywkowych stawia na „Celebrity Splash!”.

Widzowie nie znają przeznaczenia większości przycisków na pilocie

Z przyciskami na pilocie jest jak z mobilnymi aplikacjami: choć mamy ich pod ręką kilkadziesiąt, korzystamy zaledwie z kilku.

Skype na celowniku

Białoruski resort łączności i informatyzacji chce, by firma Skype i inni operatorzy „błyskawicznych połączeń i telefonii internetowej, część zysków oddawal...

Internet zabiera telewizji widzów

8 proc. polskich Internautów nie ma telewizora, a 10 proc. korzysta z telewizora podpiętego do Internetu. Część z tych drugich traktuje telewizor już tylko...

Rozmowa z Olgierdem Dobrzyńskim

Kanał naziemny byłby uzupełnieniem naszej oferty dla płatnej TV – mówi szef Discovery Networks i Eurosportu w Europie Środkowej Olgierd Dobrzyński.

Spada sprzedaż tabletów w Polsce

W 2014 r. po raz pierwszy sprzedało się w kraju mniej tabletów niż rok wcześniej – wynika z danych IDC.

Cyberprzestępcy atakują z reklam

Hakerzy potrafią już zainfekować nasze komputery nawet z najbardziej zaufanych stron WWW – ostrzega Cisco.

TVP grozi Polskiemu Związkowi Piłki Siatkowej sądem

Nadawca skierował do PZPS przedsądowe wezwanie do unieważnienia umowy z Polsatem i zawarcia umowy z TVP. Chodzi o prawa telewizyjne do rozgrywek reprezenta...

Kara dla gazet za kryptoreklamy

„Express Bydgoski" i „Nowości – Dziennik Toruński" dostały od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów karę za artykuły sponsorowane.

Ponad 450 tys., nielegalnych ściągnięć „50 Twarzy Greya"

Jednym z powodów, dla których erotyczny dramat jest tak chętnie piratowany może być to, że ludzie wstydzą się iść na niego do kina.

Płatna telewizja wciąż rośnie

Rynek wciąż rośnie, choć konkurencja ze strony internetowego wideo narasta, a dojrzałe rynki są już płatną telewizją nasycone.

Ceny telewizorów spadają

Rynek rośnie, ale tylko w ujęciu wartościowym. Spadają ceny zwłaszcza najbardziej zaawansowanych modeli Ultra HD o dużych przekątnych ekranu.