Skype na celowniku
Białoruski resort łączności i informatyzacji chce, by firma Skype i inni operatorzy „błyskawicznych połączeń i telefonii internetowej, część zysków oddawal...
Internet zabiera telewizji widzów
8 proc. polskich Internautów nie ma telewizora, a 10 proc. korzysta z telewizora podpiętego do Internetu. Część z tych drugich traktuje telewizor już tylko...
Rozmowa z Olgierdem Dobrzyńskim
Kanał naziemny byłby uzupełnieniem naszej oferty dla płatnej TV – mówi szef Discovery Networks i Eurosportu w Europie Środkowej Olgierd Dobrzyński.
Kara dla gazet za kryptoreklamy
„Express Bydgoski" i „Nowości – Dziennik Toruński" dostały od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów karę za artykuły sponsorowane.
Płatna telewizja wciąż rośnie
Rynek wciąż rośnie, choć konkurencja ze strony internetowego wideo narasta, a dojrzałe rynki są już płatną telewizją nasycone.
Ceny telewizorów spadają
Rynek rośnie, ale tylko w ujęciu wartościowym. Spadają ceny zwłaszcza najbardziej zaawansowanych modeli Ultra HD o dużych przekątnych ekranu.