Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Między 22:30 i 22:34 w niedzielę, kiedy największe stacje podały pierwsze sondażowe wyniki drugiej tury wyborów prezydenckich, przed dziewięcioma kanałami siedziało aż 11,4 mln ludzi, 72 proc. wszystkich, którzy oglądali w tym czasie telewizję.

Publikacja: 25.05.2015 11:49

Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Foto: Bloomberg

Wyniki sondaży podały wtedy TVP1, TVP Info, TVP Polonia, TVN, TVN Biznes i Świat, TVN24, Polsat News, Polsat i Polsat News2. Jak podaje badająca telewizyjna oglądalność firma Nielsen Audience Measurement, najwięcej widzów przyciągnęła wtedy relacja w TVP1 (4,81 mln), kolejne były: TVN24 (1,84 mln) oraz TVP Info: 1,76 mln.

Żeby obejrzeć wieczór wyborczy najwięcej widzów także wybrało TVP: było ich 3,5 mln. W Polsacie go ponad 1 mln widzów, tak samo było w przypadku TVP Info. Przed TVN24 zasiadło 746 tys. widzów, a przed „dużym" TVN: prawie 650 tys. widzów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju