Aktualizacja: 25.05.2015 11:49 Publikacja: 25.05.2015 11:49
Foto: Bloomberg
Wyniki sondaży podały wtedy TVP1, TVP Info, TVP Polonia, TVN, TVN Biznes i Świat, TVN24, Polsat News, Polsat i Polsat News2. Jak podaje badająca telewizyjna oglądalność firma Nielsen Audience Measurement, najwięcej widzów przyciągnęła wtedy relacja w TVP1 (4,81 mln), kolejne były: TVN24 (1,84 mln) oraz TVP Info: 1,76 mln.
Żeby obejrzeć wieczór wyborczy najwięcej widzów także wybrało TVP: było ich 3,5 mln. W Polsacie go ponad 1 mln widzów, tak samo było w przypadku TVP Info. Przed TVN24 zasiadło 746 tys. widzów, a przed „dużym" TVN: prawie 650 tys. widzów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas