Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Między 22:30 i 22:34 w niedzielę, kiedy największe stacje podały pierwsze sondażowe wyniki drugiej tury wyborów prezydenckich, przed dziewięcioma kanałami siedziało aż 11,4 mln ludzi, 72 proc. wszystkich, którzy oglądali w tym czasie telewizję.

Publikacja: 25.05.2015 11:49

Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Foto: Bloomberg

Wyniki sondaży podały wtedy TVP1, TVP Info, TVP Polonia, TVN, TVN Biznes i Świat, TVN24, Polsat News, Polsat i Polsat News2. Jak podaje badająca telewizyjna oglądalność firma Nielsen Audience Measurement, najwięcej widzów przyciągnęła wtedy relacja w TVP1 (4,81 mln), kolejne były: TVN24 (1,84 mln) oraz TVP Info: 1,76 mln.

Żeby obejrzeć wieczór wyborczy najwięcej widzów także wybrało TVP: było ich 3,5 mln. W Polsacie go ponad 1 mln widzów, tak samo było w przypadku TVP Info. Przed TVN24 zasiadło 746 tys. widzów, a przed „dużym" TVN: prawie 650 tys. widzów.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie