Reklama

Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Między 22:30 i 22:34 w niedzielę, kiedy największe stacje podały pierwsze sondażowe wyniki drugiej tury wyborów prezydenckich, przed dziewięcioma kanałami siedziało aż 11,4 mln ludzi, 72 proc. wszystkich, którzy oglądali w tym czasie telewizję.

Publikacja: 25.05.2015 11:49

Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Foto: Bloomberg

Wyniki sondaży podały wtedy TVP1, TVP Info, TVP Polonia, TVN, TVN Biznes i Świat, TVN24, Polsat News, Polsat i Polsat News2. Jak podaje badająca telewizyjna oglądalność firma Nielsen Audience Measurement, najwięcej widzów przyciągnęła wtedy relacja w TVP1 (4,81 mln), kolejne były: TVN24 (1,84 mln) oraz TVP Info: 1,76 mln.

Żeby obejrzeć wieczór wyborczy najwięcej widzów także wybrało TVP: było ich 3,5 mln. W Polsacie go ponad 1 mln widzów, tak samo było w przypadku TVP Info. Przed TVN24 zasiadło 746 tys. widzów, a przed „dużym" TVN: prawie 650 tys. widzów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama