Ostro hamuje sprzedaż tabletów w naszym regionie

W I kwartale w Europie Środkowej i Wschodniej sprzedało się aż o jedną piątą tabletów mniej niż rok wcześniej. – Formuła tabletu jest wygodna, ale nie jest niezastępowana – komentują analitycy.

Publikacja: 24.05.2015 22:00

W I kwartale w Europie Środkowej i Wschodniej sprzedało się aż o jedną piątą tabletów mniej niż rok

W I kwartale w Europie Środkowej i Wschodniej sprzedało się aż o jedną piątą tabletów mniej niż rok wcześniej.

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Treść dostępna jest tylko dla naszych subskrybentów.

Skorzystaj z oferty specjalnej dostępu do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie.
Media
Kanapa i Netflix atrakcyjniejsze niż wyjście do kina
Materiał Promocyjny
Nic nie jest pewne, poza tymi autami. Warto sprawdzić tę ofertę!
Media
Finowie zamrozili aktywa "króla rosyjskiego internetu" i przyjaciela Putina
Media
Zbliża się starcie Netfliksa i Disneya o reklamodawców
Media
KE: Media mają być niezależne także po fuzji. Obawy o Polskę, Węgry i Słowenię
Materiał Promocyjny
Przy likwidacji szkody, przede wszystkim liczy się czas i przejrzystość procedur
Media
Relacje sportowe w streamingu to porażka. Platformy myślą, co z tym zrobić
Media
„Rzeczpospolita” ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju