Reklama

Zakupy w markecie jak w McDonald'sie

Już niedługo Polacy będą robić zakupy, nie wysiadając z samochodu. Największe sieci handlowe testują nowatorską formułę sprzedaży.

Aktualizacja: 21.05.2015 08:24 Publikacja: 20.05.2015 22:00

Sklepy w Polsce - wzorem rynków brytyjskiego i francuskiego - będą otwierać punkty Drive-Thru, w któ

Sklepy w Polsce - wzorem rynków brytyjskiego i francuskiego - będą otwierać punkty Drive-Thru, w którym będzie można odebrać zakupy zamówione online.

Foto: Bloomberg

Click & collect, czyli rozwiązanie polegające na kupowaniu towaru poprzez stronę internetową i jego odbiór w wybranym miejscu, to najnowszy trend, który zdobywa popularność na całym świecie. Na jego punkcie oszaleli już Francuzi, Brytyjczycy i Amerykanie. Teraz wchodzi do Polski. Jak ustaliliśmy, kilka sieci sklepów w kraju testuje formułę, której zasada sprowadza się do kupowania produktów spożywczych czy budowlanych niczym w popularnych McDrive'ach, czyli punktach odbioru dań dla zmotoryzowanych klientów restauracji McDonald's.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Żabka zaskoczyła. Akcje drożeją
Handel
Trump zamyka furtkę dla tanich przesyłek z Chin. Zmiany uderzą w najbiedniejszych konsumentów
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Handel
Temu, Shein i AliExpress pod lupą UE. Branża e-commerce domaga się zmian
Handel
Kłopotów Pepco ciąg dalszy. Bankrutuje w Niemczech
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama