Reklama
Rozwiń
Reklama

Internet (niektórych) rzeczy

Miały być miliardowe zyski, łączność między urządzeniami, a pozostaje czekanie aż trendy kreślone przez analityków staną się rzeczywistością.

Publikacja: 20.05.2015 14:43

Internet (niektórych) rzeczy

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek

Z internetem rzeczy (Internet of Thing, IoT) jest jak z drukiem 3D. Od lat słyszy się o tym, że ma podbić świat, że dosłownie za rogiem czeka przełomowa technologia zdolna zrewolucjonizować jakość naszego życia, wpłynąć na potrzeby konsumentów nowej ery, po czym kolejne analizy rynku dowodzą, że na to nowe „coś" trzeba będzie jeszcze poczekać. Trójwymiarowe drukowanie podobnie uczy cierpliwości. Miało zadomowić się na dobre już z początkiem 2014 roku, po czym po półtora roku wciąż pozostaje technologią w większości w zasięgu ośrodków badawczych.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama