Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 20.05.2015 22:00 Publikacja: 20.05.2015 22:00
Zwycięzca wydłużającego się konkursu na wykonanie badań ruchu w polskim internecie miał być znany już w minionym tygodniu.
Foto: Bloomberg
Zwycięzca wydłużającego się konkursu na wykonanie badań ruchu w polskim internecie miał być znany już w minionym tygodniu. Wybierająca go spółka Polskie Badania Internetu (PBI) przełożyła jednak decyzję w sprawie wyboru o kolejne dwa tygodnie. Jak podaje „Rzeczpospolitej" Anna Miotk z PBI, powinna ona zapaść w przyszłym tygodniu.
Obecnie badanie Megapanel wciąż wykonuje (już od dziesięciu lat) Gemius. Należące do wydawców internetowych PBI od ubiegłego roku prowadzi jednak poszukiwania nowej firmy, która będzie wykonywać to kluczowe dla wydawców internetowych i reklamodawców internetowych badanie.
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas