Aktualizacja: 20.05.2015 22:00 Publikacja: 20.05.2015 22:00
Zwycięzca wydłużającego się konkursu na wykonanie badań ruchu w polskim internecie miał być znany już w minionym tygodniu.
Foto: Bloomberg
Zwycięzca wydłużającego się konkursu na wykonanie badań ruchu w polskim internecie miał być znany już w minionym tygodniu. Wybierająca go spółka Polskie Badania Internetu (PBI) przełożyła jednak decyzję w sprawie wyboru o kolejne dwa tygodnie. Jak podaje „Rzeczpospolitej" Anna Miotk z PBI, powinna ona zapaść w przyszłym tygodniu.
Obecnie badanie Megapanel wciąż wykonuje (już od dziesięciu lat) Gemius. Należące do wydawców internetowych PBI od ubiegłego roku prowadzi jednak poszukiwania nowej firmy, która będzie wykonywać to kluczowe dla wydawców internetowych i reklamodawców internetowych badanie.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas