Ogłaszany cyklicznie ranking Compitches Recma ocenia skuteczność biznesową i konkurencyjność w pozyskiwaniu budżetów mediowych przez domy mediowe. W jego najnowszej edycji prowadzi dom mediowy ZenithOptimedia (ZOG), który w ubiegłym roku zdobył do obsługi m.in. budżety reklamowe sieci Żabka (wcześniej obsługiwany przez OMD), L'Oreala czy Reckitt Benckiser. ZOG został w lokalnym rankingu dla Polski oceniony na A+ (najwyższa nota) otrzymując 14 punktów (to różnica między punktami przyznanymi za zdobycie nowych budżetów i odjętymi za utracone budżety).

Za nim uplasował się dom mediowy MediaVest z oceną A i 11 punktami, który w ubiegłym roku planował m.in. kampanie reklamowe firm Valeant, Getin Banku i Idea Banku. Stracił za to na rzecz OMD budżet PPG Deco za co odjęto mu 1 punkt.

Na trzeci miejscu uplasował się dom Initiative za zdobycie takich klientów, jak Orange, Millennium Bank czy FFIL Śnieżka. Jego wynik to nota B+ i 7 punktów (osiem za pozyskanych nowych klientów osłabiło odjęcie jednego za utratę budżetu Omega Pharma na rzecz ZOG).

Kolejnymi domami w czołówce były Maxus, który obsługuje od ubiegłego roku Kaufland, Carat (m.in. Polskie Radio) oraz Media Direction OMD (zdobył budżet Dr Oetkera).