ZOG,MediaVest i Inititive najskuteczniejszymi domami mediowymi

W 2014 roku to te firmy najskuteczniej konkurowały w Polsce o budżety reklamodawców – uznała Recma, organizacja podsumowująca kondycję w tej branży.

Publikacja: 25.05.2015 12:02

Ogłaszany cyklicznie ranking Compitches Recma ocenia skuteczność biznesową i konkurencyjność w pozyskiwaniu budżetów mediowych przez domy mediowe. W jego najnowszej edycji prowadzi dom mediowy ZenithOptimedia (ZOG), który w ubiegłym roku zdobył do obsługi m.in. budżety reklamowe sieci Żabka (wcześniej obsługiwany przez OMD), L'Oreala czy Reckitt Benckiser. ZOG został w lokalnym rankingu dla Polski oceniony na A+ (najwyższa nota) otrzymując 14 punktów (to różnica między punktami przyznanymi za zdobycie nowych budżetów i odjętymi za utracone budżety).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne