ZOG,MediaVest i Inititive najskuteczniejszymi domami mediowymi

W 2014 roku to te firmy najskuteczniej konkurowały w Polsce o budżety reklamodawców – uznała Recma, organizacja podsumowująca kondycję w tej branży.

Publikacja: 25.05.2015 12:02

Ogłaszany cyklicznie ranking Compitches Recma ocenia skuteczność biznesową i konkurencyjność w pozyskiwaniu budżetów mediowych przez domy mediowe. W jego najnowszej edycji prowadzi dom mediowy ZenithOptimedia (ZOG), który w ubiegłym roku zdobył do obsługi m.in. budżety reklamowe sieci Żabka (wcześniej obsługiwany przez OMD), L'Oreala czy Reckitt Benckiser. ZOG został w lokalnym rankingu dla Polski oceniony na A+ (najwyższa nota) otrzymując 14 punktów (to różnica między punktami przyznanymi za zdobycie nowych budżetów i odjętymi za utracone budżety).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie