Reklama
Rozwiń
Reklama

ZOG,MediaVest i Inititive najskuteczniejszymi domami mediowymi

W 2014 roku to te firmy najskuteczniej konkurowały w Polsce o budżety reklamodawców – uznała Recma, organizacja podsumowująca kondycję w tej branży.

Publikacja: 25.05.2015 12:02

Ogłaszany cyklicznie ranking Compitches Recma ocenia skuteczność biznesową i konkurencyjność w pozyskiwaniu budżetów mediowych przez domy mediowe. W jego najnowszej edycji prowadzi dom mediowy ZenithOptimedia (ZOG), który w ubiegłym roku zdobył do obsługi m.in. budżety reklamowe sieci Żabka (wcześniej obsługiwany przez OMD), L'Oreala czy Reckitt Benckiser. ZOG został w lokalnym rankingu dla Polski oceniony na A+ (najwyższa nota) otrzymując 14 punktów (to różnica między punktami przyznanymi za zdobycie nowych budżetów i odjętymi za utracone budżety).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Reklama
Reklama