Wśród  klientów banków, którzy oczekują zmian w polityce tych instytucji,  a więc potencjalnie otwartych na skorzystanie z innej, lepszej oferty, 74 proc. chciałoby obniżenia kosztów, natomiast  14 proc. liczy na lepszą jakość obsługi w oddziale i  infolinii, a 12 proc. na lepszy dostęp do bankowości internetowej - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie firmy doradczej Goldenberry.

- Klienci zainteresowani czymś więcej niż najtańszą ofertą są naturalną grupą docelową dla banków nastawionych na konkurowanie jakością usług, a nie wysokością opłat i prowizji. Zwraca jednak uwagę fakt, że więcej klientów oczekuje lepszej obsługi w sytuacji osobistego kontaktu z pracownikami banku w oddziale lub call center, niż poprawy w zakresie bankowości internetowej – mówi Marta Niemczyk, partner w firmie doradczej Goldenberry.