Wędliny bliżej natury

W tym roku miną cztery lata, od kiedy Zakłady Mięsne Henryk Kania z powodzeniem oferują wędliny pod marką Maestro. Jej rozpoznawalność i szybko rosnącą sprzedaż firma tłumaczy wpisaniem się w oczekiwania rynku i konsumentów.

Publikacja: 25.01.2017 21:00

Wędliny bliżej natury

Foto: materiały prasowe

– W Polsce od kilku lat wyraźnie zmieniają się trendy konsumenckie. Rośnie znaczenie kategorii premium – wyjaśnia Dominika Rąba, wiceprezes Zakładów Mięsnych Henryk Kania. – Klienci poszukują produktów wysokiej jakości z tzw. krótką i czystą etykietą. Wolą zapłacić więcej, by w zamian otrzymać wyrób wyższej jakości – dodaje.

Wędliny Maestro, jak zaznacza ich producent, mogą się pochwalić wysoką mięsnością, dużą zawartością białka oraz brakiem glutaminianu monosodowego i fosforanów. To sprawia, że konsumenci chętnie do nich wracają. Co więcej, z roku na rok liczba osób, które je kupują, jest coraz większa.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę