[b]RZ: Kierowana przez pana firma jest na polskim rynku pionierem w dziedzinie inwestycji w talenty.[/b]
Mateusz Walczak: Temat ten już od dawna wydawał się nam interesujący. Wystarczy się przyjrzeć karierom znanych sportowców, żeby zaobserwować, jak wzrasta wartość kart zawodników, ceny spotów reklamowych, w których występują, ile kosztują prawa do transmisji określonych zawodów sportowych. To wielki biznes, który również w Polsce będzie się rozwijał.
[b]NWAI postawiło na młodego kierowcę.[/b]
Karol Basz to niezwykle utalentowany młody człowiek. Nad rozwojem jego kariery czuwa ojciec, sprawny menedżer.
Zanim podjęliśmy decyzję o współpracy, przeprowadziliśmy rozmowy z kilkoma osobami: zawodnikiem uprawiającym skoki w dal, zawodniczką trenującą windsurfing, muzykiem i naukowcem chemikiem, doktorantem prestiżowego londyńskiego uniwersytetu. Wszystkie te osoby bardzo dobrze rokują.