Jak Polacy kupują świąteczne prezenty

Czerwony Mikołaj dużo wydaje i nie dba o pakowanie, Niebieski jest oszczędny, a Zielony myśli o prezentach dużo wcześniej i lubi je pakować – VeloBank przed świętami Bożego Narodzenia sprawdził, w jaki sposób kupujemy upominki dla bliskich. A dla dażdego z nas przygotował ofertę kredytu gotówkowego.

Publikacja: 07.12.2023 12:00

Jak Polacy kupują świąteczne prezenty

Foto: Adobe Stock

Materiał partnera: VeloBank

VeloBank stworzył szczegółowe sylwetki behawioralno-psychologiczne, które wskazują, w jaki sposób zachowujemy się w zakupowym przedświątecznym szale oraz jakie cechy osobowości o tym decydują. W ten sposób powstały cztery postaci Mikołajów.

Na zbudowanie pogłębionych analiz pozwoliły zrealizowane badanie na klientach banku oraz narzędzia wykorzystywane do hiperpersonalizacji, która pozwala na pogłębione poznanie klientów i dostosowanie do ich preferencji m.in. sposobów kontaktu.

Są więc wśród nas Czerwoni Mikołajowie, którzy wydają dużo i przywiązują małą wagę do pakowania prezentów. Stawiają na jakość, wolą jeden porządny prezent niż kilka drobiazgów. Najczęściej mają około 30–40 lat. Ci koloru Żółtego inwestują w podarunki różne kwoty, ale zawsze pakują je samodzielnie, by dołożyć w ten sposób coś od siebie. Zdarza im się kupowanie upominków na ostatnią chwilę, ale zawsze są to prezenty wyjątkowe, upolowane nie tylko w sieci czy galerii handlowej, ale też wyszukane na jarmarku czy pchlim targu.

Mikołajowie Niebiescy są oszczędni, kupują prezenty dwa–trzy tygodnie przed świętami i nie przywiązują wagi do tego, aby wykonać niespodziankę własnoręcznie.

Zieloni Mikołajowie myślą o prezentach dużo wcześniej. Lubią je pakować samodzielnie, a część z nich własnoręcznie przygotowuje upominki. To efekt ich podejścia – zwracają uwagę na to, by produkty pochodziły ze sprawdzonych źródeł i były zrównoważone oraz przyjazne dla planety oraz ludzi. Rozważni Zieloni Mikołajowie stawiają na przemyślane oferty i okazje cenowe. Dla każdego, kto chce zapewnić sobie i bliskim wyjątkowe święta, VeloBank przy-gotował ofertę kredytu gotówkowego z RRSO 13,2 proc. na dowolny cel, który można zacząć spłacać dopiero za trzy miesiące.

– Niezależnie od tego, jakim Mikołajem jesteś i w jaki sposób podchodzisz do kwestii obdarowywania bliskich, potrzeby związane ze świętami, i nie tylko, możesz sfinansować dzięki kredytowi gotówkowemu w VeloBanku – mówi Joanna Jaworska, dyrektor departamentu kredytów detalicznych z VeloBanku.

– Jasna i przejrzysta oferta to nie jedyne jej atuty. Uzyskanie dodatkowych środków jest niezwykle proste. Wystarczy złożyć szybki wniosek za pomocą naszej strony internetowej, bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Kwotę do 200 tys. zł można rozłożyć nawet na dziesięć lat, a co ważne, pierwszą ratę da się przesunąć w czasie nawet o trzy miesiące – dodaje.

Najważniejsze szczegóły kredytu gotówkowego z RRSO13,2 proc. to:

- kwota do 200 tys. zł,

- okres kredytowania do dziesięciu lat,

- prowizja 0 proc.,

- możliwość wnioskowania100 proc. zdalnie, bez wychodzenia z domu,

- możliwość odroczenia spłaty pierwszej raty o trzy miesiące.

Propozycja została przygotowana dla klientów, którzy wciągu 6 miesięcy nie posiadali kredytu gotówkowego lub konsolidacyjnego w VeloBanku. By uzyskać kredyt, należy udzielić zgód marketingowych (w tym SMS, mail i telefon) oraz zapewnić o utrzymaniu minimalnych wpływów miesięcznych na konto na poziomie 2 tys. zł oraz dokonaniu pięciu transakcji kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu. W razie niespełnienia ww. warunków od kolejnego miesiąca oprocentowanie kredytu wzrośnie o 2pp. do czasu ponownego spełnienia warunku.

Materiał partnera: VeloBank

Materiał partnera: VeloBank

VeloBank stworzył szczegółowe sylwetki behawioralno-psychologiczne, które wskazują, w jaki sposób zachowujemy się w zakupowym przedświątecznym szale oraz jakie cechy osobowości o tym decydują. W ten sposób powstały cztery postaci Mikołajów.

Pozostało 92% artykułu
Materiał partnera
W DANONE z sukcesem połączysz pracę i troskę o zdrowie oraz rodzinę
Materiał partnera
Przyjazna, perspektywiczna firma, zadowolony pracownik, lepsza przyszłość
Materiał partnera
Mamy ambicję, by rozwój biznesowy szedł w parze z rozwojem społecznym i odpowiedzialnym korzystaniem z zasobów
Dodatki
Zrównoważony rozwój ujęty w legislacyjnych ramach
Materiał Promocyjny
PR&Media Days 2024 - trendy i wyzwania
Dodatki
Greenwashing będzie karany
Materiał partnera
Od redukcji śladu węglowego nie ma odwrotu