Premium klient – premium ubezpieczenie

Posiadanie wartościowych aktywów, sprawnie funkcjonującej firmy bądź uprzywilejowanego statusu społecznego wpływa na świadomość klientów na temat ryzyk i ich konsekwencji. Nic dziwnego zatem, że zamożni klienci zdecydowanie częściej sięgają po polisy na życie. Ale sama polisa to nie wszystko, liczy się bowiem zakres ubezpieczenia, zaufanie do ubezpieczyciela i wysokiej jakości obsługa.

Publikacja: 25.08.2023 09:00

Materiał partnera: UNUM

W zgodzie z indywidualnymi potrzebami

Dla moich klientów najważniejsza jest możliwość ubezpieczenia na bardzo wysokie sumy ubezpieczenia. To czasem milionowe polisy. Ich rolą jest zabezpieczenie bliskich na wypadek śmierci lub poważnego zachorowania klientów, którzy z racji wysokości swoich dochodów bywają jedynym żywicielem rodziny. W razie ich śmierci czy poważnej choroby chcą zapewnić podobny standard życia swoim bliskim. Polisy szyte na miarę potrzeb moich klientów cechują się bardzo szerokim zakresem ochrony. Sama polisa na życie to za mało. Klienci sięgają po ochronę na wypadek chorób kardiologicznych czy onkologicznych, tym bardziej że zapewniają one dodatkowe opinie medyczne, konsultacje i badania. Każda oferta, którą przygotowuję, jest oparta na indywidualnych potrzebach klienta. Ale co warto podkreślić, rozszerzamy też zakres ochrony. Gdy pojawiają się nowe metody leczenia (zabiegi, operacje), chcemy, by były objęte ochroną i aby klient czuł, że jego ubezpieczenie dostosowuje się do zmieniającego się świata, niezależnie od tego, jak długo je posiada.-

- Monika Walenciak, Senior Consulting Life Protection Advisor

W trosce o biznes

Jednym z powodów, dla których klienci sięgają po dobre polisy na życie i to z dużymi sumami ubezpieczenia, sięgającymi nawet dziesiątków milionów złotych, jest chęć zabezpieczenia ich, ich rodzin lub ciągłości działania ich biznesu na wypadek ich straty lub utraty ich zdrowia. Świadczenie z polisy może trafić do wskazanego uposażonego lub być zabezpieczeniem zobowiązań finansowych zaciągniętych na rozwój firmy. Klienci oczekują wysokich sum ubezpieczenia, ale też bardzo wąskiego katalogu wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela, chcąc mieć pewność, że w razie nieszczęścia ich firma będzie zabezpieczona. Polisy na życie, które oferujemy, cieszą się dobra renomą, ponieważ mamy tylko dwa wyłączenia odpowiedzialności w przypadku śmierci: ustawowo – samobójstwo w ciągu dwóch lat od zawarcia umowy oraz bycie czynnym żołnierzem na froncie. Naszym najważniejszym zobowiązaniem jest wypłata klientom należnych świadczeń. Tylko w ubiegłym roku wypłaciliśmy ponad 178 mln zł.

- Paweł Grabowski, Consulting Life Protection Advisor

Obsługa premium

W Unum specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, chroniących również zdrowie. Jesteśmy w tym ekspertami, bo według nas nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Nasi klienci otrzymują obsługę na światowym poziomie. Część naszych agentów jest członkami Million Dollar Round Table – międzynarodowego stowarzyszenia wybitnych, światowych doradców ubezpieczeniowych. Dla nas osobiście jest to dostęp do wyjątkowej wiedzy, a dla klientów – potwierdzenie wysokich standardów w obsłudze. Etyka i zaufanie to nasze najcenniejsze wartości, którymi kierujemy się przez cały czas współpracy z klientem. Wiemy, że ubezpieczenie na życie to długoterminowe zobowiązanie, które traktujemy jako najważniejszy dowód zaufania do nas. Chcemy je pielęgnować, dlatego jesteśmy blisko naszych klientów w każdą rocznicę polisy. Życie się zmienia, pojawiają się nowe potrzeby, inne ryzyka znikają. Zawsze podchodzimy do tego elastycznie, chcąc, by klient miał jak najpełniejszą ochronę. Jesteśmy dostępni dla klienta i dostosowujemy się do jego rytmu pracy i życia, by nienachalnie i z szacunkiem służyć pomocą. Naszą najważniejszą rolą jest być blisko, gdy los mówi „sprawdzam”, i jak najszybciej wypłacić pieniądze potrzebne na leczenie, pomoc rodzinie czy wsparcie firmy. To nasza misja.

- Anna Lenartowicz, Senior Life Protection Advisor

Materiał partnera: UNUM

Materiał partnera: UNUM

W zgodzie z indywidualnymi potrzebami

Pozostało 99% artykułu
Materiał partnera
Opera prezentuje pierwszą, testową wersję przeglądarki Opera One R2
Dodatki
Hype, halucynacje i koszty
Dodatki
Komunikacja i promocja z dużymi obostrzeniami
Dodatki
Cyfryzacja, robotyka i wzmocnienie geriatrii
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Dodatki
Wciąż wprowadzane za wolno