Insignia pcha się do segmentu premium

Najnowszy produkt Opla, Insignia GSi Grand Sport (limuzyna) i GSi Sports Tourer (kombi) pokazane we wrześniu we Frankfurcie zaliczane do segmentu D (klasy średniej) mogą pod każdym względem aspirować do segmentu premium.

Aktualizacja: 02.03.2018 07:22 Publikacja: 02.03.2018 07:12

Od 2008 r. Insignia zastępuje Vectrę (i przy okazji Omegę). Auto pierwsze generacji i po liftingu trafiło do ponad 900 tys. właścicieli. Opel sprzedał w Polsce w 2017 r. 3374 sztuki wobec 2583 rok wcześniej. W styczniu 2018 było to 398 aut (149 w styczniu 2016).

Od premiery prasowej wersji GSi Opel otrzymał do końca lutego zgłoszenia na ponad 115 tys. tych samochodów z całej Europy i z Izraela. W Polsce zamówienia można można było składać na nie od grudnia, wersja sportowa kosztuje od 168 tys. (benzyna) i 177 500 (diesel), kombi od 173 tys. (benzyna i 182 500 (diesel).

Pozostało 88% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto