Najlepiej Subway poradził sobie w Bułgarii i Rosji. - W Bułgarii sprzedaż wzrosła rok do roku aż o połowę. W Rosji o 15 proc. W Polsce utrzymała się na poziomie z 2009 r., jednak w drugiej połowie roku spodziewamy się wzrostu – twierdzi Martin Princ, dyrektor ds. rozwoju sieci Subway w Europie Środkowej i Wschodniej. Spadły natomiast obroty na Węgrzech.
Biorąc pod uwagę liczbę sprzedanych kanapek, najwyższą dynamikę wzrostu spółka zanotowała również w Bułgarii (+71 proc.). Natomiast w Polsce liczba ta nieznacznie spadła.
W 2009 r. Subway otworzył 53 nowe lokale w Europie Środkowo-Wschodniej.
Plan na ten rok to ok. 35 otwarć. Spółka zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat stać się największą siecią fast-foodową w każdym z krajów Europy Środkowo- Wschodniej.
Teraz Subway ma w sumie ponad 33 tys. restauracji w 91 krajach. Wszystkie działają na zasadzie franczyzy.