Allegro i tak jest niezagrożone na pozycji zdecydowanego lidera e-handlu w Polsce. Według nieoficjalnych informacji w 2012 r. za jego pośrednictwem sprzedane zostały towary za ponad 10 mld zł.
Obroty rosną po kilkanaście procent, ale mimo to serwis zdecydował się na rewolucyjne zmiany w wyglądzie oraz funkcjonalności, czego celem jest doprowadzenie do jeszcze szybszego wzrostu sprzedaży.
– Uprościliśmy wygląd oraz sposób finalizowania transakcji. Liczymy, że dzięki temu użytkownicy będą chętniej kupowali – mówi Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.pl.
Wczoraj użytkownicy, których jest 15 mln, mogli po raz pierwszy zobaczyć zmiany. Zmodyfikowana została szata graficzna i sposób prezentacji ofert. Nowy jest również układ kategorii i wyszukiwarki.
Wprowadzony został koszyk zakupów, do którego można dodawać kolejne towary i jednorazowo sfinalizować transakcje. Produkty mają również większe zdjęcia.