Czy Ballantine's Brasil jest przykładem na to, że rynek whisky, tak jak np. wódki idzie w kierunku smakowych alkoholi?
Ballantine's Brasil to innowacyjny alkohol na bazie whisky z dodatkiem naturalnej skórki z brazylijskich limonek, która dodaje mu wyrazistości oraz niewielką ilością wanilii. Brasil nie jest jak smakowe whisky ze sztucznymi aromatami, które od pewnego czasu pojawiają się na rynku, np. w Stanach Zjednoczonych. Nie jest to także typowa szkocka. Tworząc tę zupełnie nową jakość wzorowaliśmy się na tradycyjnym sposobie picia drinków w Brazylii, gdzie marka Ballantine's jest obecna od prawie stu lat. W rezultacie udało nam się połączyć to, co typowo brazylijskie i szkockie.
Nie obawiacie się, że miłośnicy klasycznej whisky odwrócą się przez to od waszej marki?
Ballantine's Brasil zawiera 35 proc. alkoholu i powstał z myślą o nowych konsumentach – osobach młodszych od typowych koneserów whisky oraz kobietach, które piją np.: smakowe wódki czy koktajle na bazie innych alkoholi. Naszym celem jest poszerzenie grupy konsumentów marki. Co więcej, niewykluczone wręcz, że część osób, które posmakują Ballantine's Brasil zaczną kupować także np.: Ballantine' Finest.
Czy wprowadzając Ballantine's Brasil w roku Mundialu w Brazylii chcecie wykorzystać to wydarzenie do promocji?