Reklama a przedmiot w tle

Prezentując biuro w sieci, kalendarzach czy na ulotkach trzeba uważać na elementy wystroju. Rzeczy przedstawione w reklamie mogą być objęte być prawami autorskimi.

Publikacja: 02.01.2024 02:00

Reklama a przedmiot w tle

Foto: Adobe Stock

Wielu przedsiębiorców, dbając o swój wizerunek, inwestuje w przestrzeń biurową, zapewniając jej szczególny wygląd, komfort pracy dla osób zatrudnionych oraz zauważalny prestiż. W tym celu tworzą oni często nieszablonowe projekty wnętrz oraz nabywają nie tylko ekskluzywne meble, czy obrazy.

W takich przestrzeniach niewątpliwie miło jest przebywać. Pojawiają się jednak problemy związane z prawami własności intelektualnej. Czy dopuszczalne jest zamieszczanie w internecie zdjęć obejmujących przestrzenie biurowe wraz z nabytymi meblami, obrazami itp.

Pozostało 94% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Nieruchomości
Odszkodowanie dla Agnes Trawny za ziemię na Mazurach. Będzie apelacja
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Sądy i trybunały
Wierzyciel powinien sprawdzić, czy dłużnik jeszcze żyje
Za granicą
Polacy niewpuszczeni na obchody wyzwolenia obozu w Ravensbrück
Sfera Budżetowa
Setki milionów dla TVP po cichu. Posłowie w Komisji Finansów Publicznych zdecydowali
Zawody prawnicze
Prokuratura Krajowa podjęła kolejne działania ws. Ewy Wrzosek