Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 20:43 Publikacja: 03.03.2022 21:53
Foto: Fotorzepa, Paweł Rochowicz
– Trzech na czterech Polaków zaangażowało się już w jakąkolwiek formę pomocy humanitarnej. Bez względu na wykształcenie, miejscowość, region kraju, a także na wiek, bo dane we wszystkich przedziałach wiekowych są podobne – mówi Beata Sadowska, dyrektor marketingu i PR agencji badawczej IQS, która przeprowadziła badanie dla „Rzeczpospolitej”. – Widać jednak, że w niesieniu pomocy przodują ludzie młodzi, w przedziale między 18. a 24. rokiem życia. Podkreślenia wymaga fakt, że to kobiety są znacznie bardziej zaangażowane w pomoc niż mężczyźni – dodaje.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas