Jak podaje dziennik Financial Times Deutschland sieci należące do Media Saturn Holding pracują już nad projektem stworzenia nowej własnej marki, pod którą będzie sprzedawany najtańszy sprzęt na rynku. Gazeta nie podaje źródeł informacji, jednak zdaniem jej informatorów jest to związane z niepowodzeniem przejęcia spółki Privileg. Firma należąca do koncernu Otto jest zdecydowanym liderem produkcji tego typu sprzętu w Niemczech.

Marka miałaby trafić do sprzedaży w sieciach Media Markt i Saturn we wszystkich krajach, gdzie już działają - to najwięksi dystrybutorzy elektroniki w Europie.

Nie jest to zaskakujący krok - własne marki sprzętu elektronicznego sprzedają choćby sieci hipermarketów. Brand Medion stworzyła także dyskontowa sieć Aldi. Marki własne znane głównie w przemyśle spożywczym i chemicznym, ale także odzieżowym dzięki niższym kosztom produkcji i rezygnacji z budżetów reklamowych są nawet kilkadziesiąt procent tańsze od firmowych odpowiedników i szybko podbijają rynek.