Groupon, lider rynku zakupów grupowych działający głównie w USA i Kanadzie kupił Citydeal w połowie maja. Teraz w efekcie transakcji Citydeal powoli znika z rynku. W okresie przejściowym logo łączy obydwie marki – Groupon i Citydeal. Aktywne są też obie domeny, kierujące na tą samą stronę. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon.
Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. - Zależy nam na płynnym przejściu na nową markę w sposób, który najmniej odczują nasi klienci i partnerzy biznesowi – mówi Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.
Od początku funkcjonowania serwisu sprzedano 8 tys. bonów. Pozwoliło to polskim internautom zaoszczędzić 1 mln zł. W ciągu jednego miesiąca, portal odwiedziło blisko 2 mln internautów. Zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tys.
Zakupy grupowe rozpoczęły podbój rynku w USA. Dzięki takim serwisom firma może sprzedawać swoje produkty czy usługi w pakietach. To także korzystne dla klientów, którzy korzystają z rabatów.