CD Projekt konsekwentnie buduje wizerunek Wiedźmina 2 – sztandarowego produktu, który w najbliższych latach na decydować o wynikach spółki. Gra jest kontynuacją Wiedźmina, którego do tej pory kupiło 1,5 mln klientów i który odniósł sukces światowy.
Polska spółka prezentuje obecnie Wiedźmina 2 na targach Electronic Entertainment Expo, znanych także jako E³ albo E3. To największa coroczną wystawą przemysłu gier komputerowych i wideo. CD Projekt pochwalił się, że jego nowy produkt został nominowany do nagrody "Najlepsza gra PC targów E3" oraz "Najlepsza gra RPG targów E3" przez jeden z największych serwisów branżowych na świecie - amerykański IGN. Dodatkowo, serwis Kotaku.com nominował grę Wiedźmin 2 do tytułu "Najlepsza gra targów E3".
- Te nominacje to dla nas wielki zaszczyt. Uznanie tak ważnych i cenionych serwisów jak IGN czy Kotaku pokazuje, że tworzona przez nasze studio gra, to najwyższa światowa liga. Jestem dumny z wysiłku całego zespołu i zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, by gra spełniła również oczekiwania graczy - komentuje Adam Kiciński, szef CD Projekt RED.